Poštovné zdarma   |   Vrátenie do 30-tich dní

+421 915 774 755

Poštovné a reklamácie

Aká je doba doručenia?

eyerim drží všetky najpopulárnejšie modely okuliarov skladom a odosiela ich vždy v priebehu 24 hodín. Tieto produkty sú na stránke ľahko rozpoznateľné - sú označené značkou “Skladom”.

Ostatné produkty sú zvyčajne doručené v priebehu 10 pracovných dní. Odhadovaná doba doručenia je uvedená individuálne na stránke každého produktu.

POZNÁMKA: Pri limitovaných kolekciách a sezónnych produktoch sa môže doba doručenia predĺžiť - v takom prípade vás však bude náš tím okamžite informovať, aby ste vždy vedeli vopred, kedy zásielku očakávať.

Je doručenie naozaj zadarmo? Do akých krajín eyerim doručuje?

Áno. eyerim ponúka na všetky produkty doručenie úplne zadarmo - priamo k vaším dverám.

Poštovné je bezplatné do všetkých krajín Európskej Únie.

Ak sa nachádzate kdekoľvek inde, neváhajte nás kontaktovať na kontakt@eyerim.sk a určite nájdeme najlacnejsiu cestu, ako okuliare dostat do vašich rúk. Prípadné clá a importné poplatky hradí príjemca.

Môžem svoju zásielku sledovať?

Okamžite po odoslaní vašej objednávky obdržíte potvrdzujúci email spolu s tracking kódom, pomocou ktorého môžete sledovať aktuálnu polohu vašej zásielky.

Predtým si mozete stav vašej objednávky kedykoľvek skontrolovať po prihlásení sa do vášho účtu.

Akým spôsobom eyerim doručuje?

Vaša zásielka bude doručená priamo k vašim dverám kuriérskou službou GLS (v prípade dobierky DHL), naším spoľahlivým medzinárodným partnerom.

Nie ste si istí, či budete v deň dodania zásielky na vašej adrese? Žiaden problém. V tomto prípade vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby vám zásielku bezpečne doručil priamo do vašich rúk.

Môžem zakúpené okuliare vrátiť?

Áno. eyerim ponúka možnosť vrátenia tovaru až do 30 dní od dátumu doručenia. Vďaka tomu u nás nakupujete bez akéhokoľvek rizika.

V prípade, že okuliare nezodpovedajú vašim predstavám alebo nesedia vášmu typu a veľkosti tváre, môžete nám ich vrátiť v priebehu 30 dní od doručenia.

Ak si želáte produkt zameniť za iný, kontaktujte nás. Bohužiaľ výmeny v rámci jednej objednávky u nás nie su možné, avšak náhradný produkt vám radi bez problémov objednáme. Jediná vec, ktorú je potrebné urobiť je na našej stránke vytvoriť novú objednávku s produktom, o ktorý máte záujem. Akonáhle vami vrátený produkt obdržíme naspäť, vrátime vám peniaze a náhradny produkt vám bude odoslaný akonáhle to bude možné. Prosím majte na pamäti, že odhadovaná doba doručenia uvádzaná na našej stránke sa vzťahuje taktiež na náhradné produkty.

Ak o náhradný produkt záujem nemáte, náš tím vašu požiadavku na vrátenie peňazí spracuje okamžite po obdržaní pôvodnej objednávky a kontrole produktu. V prípade platby na dobierku vás z dôvodu urýchlenia celého procesu prosíme o zaslanie čísla účtu, na ktorý vám peniaze môžeme vrátiť čo najskôr vopred prostredníctvom emailu.

Inštrukcie a podmienky vrátenia produktu nájdete nižšie.

Aký je proces vrátenia produktu?

Ako všetko na eyerim, vrátenie produktu je neuveriteľne jednoduché.

Všetko, čo potrebujete spraviť, je okuliare dôkladne zabaliť, ideálne do rovnakého balenia, v akom Vám bol doručený, a zaslať ho späť k nám:

eyerim - FHB Group
Mlynske luhy 29
821 05 Bratislava
Slovakia

O vrátení produktu nás, prosím, informujte na kontakt@eyerim.sk. Napíšte nám, z akého dôvodu produkt vraciate, aby sme v budúcnosti veci vedeli vylepšiť a nezabudnite pripísať číslo vašej objednávky.

Prosím, berte na vedomie, že každý naspäť zaslaný produkt podlieha inšpekcii. Vaša reklamácia alebo výmena nebude uznaná v prípade, ak nebudú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  • Produkt musí byť v nepoužitom a nenosenom stave.
  • Produkt nesmie byť poškodený(šošovky a rám nesmú byť poškriabané alebo akokoľvek inak poškodené).
  • Produkt musí byť vrátený vo svojom originálnom výrobcovskom obale spolu s púzdrom a všetkými doplnkami, ktoré vám boli spolu s produktom doručené - samozrejme, obalovú krabicu s logom eyerim nie je potrebné vrátiť.
  • Produkt musí obsahovať všetky pôvodné visačky a nepoškodené pečate originality.
  • Produkt musí byť dôkladne a bezpečne zabalený, ideálne v rovnakom balení, v akom bol doručený. eyerim neručí za poškodenia produktu spôsobené nedostatočnou ochranou počas spätnej prepravy.

POZNÁMKA: Poplatky za vrátenie produktu nesie zákazník, avšak eyerim hradí všetky náklady spojené so zaslaním náhradného produktu.

POZNÁMKA: Nanešťastie, dioptrické šošovky vyhotovené na základe individuálnych požiadaviek nie je možné vrátiť bez udania dôvodu ani za ne vyžadovať vrátenie peňazí, čo však nevylučuje reklamáciu, ak majú šošovky výrobné chyby.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Akonáhle sa vrátený produkt na našom sklade skontroluje a spracuje, vaše peniazu vám budú vrátené, o čom vás budeme informovať prostredníctvom emailu. Ak nie je uvedené inak, vrátenie peňazí prebieha prostredníctvom bankového prevodu bez ohľadu na to, aký spôsob platby bol pri objednávke zvolený. Tento proces trvá maximálne 14 dní. Dĺžka prevodu následne závisí od typu vašej karty, účtu a podmienkách vašej banky. Vo väčšine prípadov však trvá prevod peňazí 2 - 5 pracovných dní.

Bol mi doručený nesprávny alebo poškodený produkt

Veľmi nás mrzí, ak sa to niekedy stane.

eyerim robí všetko pre to, aby sa podobným situáciam predišlo. Náš tím detailne kontroluje každý produkt pred jeho zaslaním zákazníkovi. Žiaľ, za poškodenia spôsobené počas prepravy nemôžeme ručiť.

V prípade, že vám bol produkt doručený v poškodenom stave, zašlite fotografiu s popisom a číslom objednávky na kontakt@eyerim.sk. My vám okamžite pošleme náhradný produkt.

Medzičasom, prosím, dôkladne zabaľte produkt, ideálne do rovnakého balenia, v akom vám bol doručený, a zašlite ho späť k nám (viď inštrukcie vyššie). Peniaze za poštovné v tomto prípade hradí eyerim.