Poštovné zdarma   |   Vrátenie do 30-tich dní
+421 233 059 601

Zavolajte nám Po - Pia od 9:00 - 17:00

Napíšte nám email kontakt@eyerim.sk

  • Často kladené otázky
    • Moja objednávka
    • Platby, akcie a zľavové kupóny
    • Produkty, značky a dostupnosť
    • Vrátenie produktu a peňazí
    • Doručenie a poštovné
    • Technické problémy
  • Poštovné a vrátenie tovaru
    • Vrátenie tovaru
    • Otázky
  • Kontakt
  • Moja objednávka
  • Platby, akcie a zľavové kupóny
  • Produkty, značky a dostupnosť
  • Vrátenie produktu a peňazí
  • Doručenie a poštovné
  • Technické problémy
  • Vrátenie tovaru
  • Otázky

Ako vrátiť okuliare

Krok 1 Okuliare dôkladne zabaľte do originálneho balenia, v akom Vám boli doručené. Nezabudnite, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave a originál obale, spolu so všetkými doplnkami, ako napríklad čistiaca handrička, okuliarové púzdro, certifikát originality, atď.
Krok 2 Vyplňte Formulár na vrátenie a priložte ho do zásielky. Vďaka tomuto formuláru nám umožníte Vašu vrátenú objednávku spracovať hneď ako dorazí k nám a urýchliť tak proces vrátenia peňazí.
Potrebujete nový Formulár na vrátenie? Stiahnite si ho tu.
Krok 3 Keď okuliare spolu s formulárom zabalíte, všetko, čo musíte urobiť, je odoslať ich späť k nám na adresu:

eyerim s.r.o Michalská 389/20 811 01 Bratislava Slovenská republika
Ak je to možné, odložte si potvrdenie o odoslaní zásielky pokým zásielku nepríjmeme, aby ste jej cestu naspäť k nám mohli dôkladne sledovať.

*Balenie a spôsob doručenia, ktoré používate by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia.
Krok 4 Dajte tomu čas. Vrátené objednávky spravidla spracujeme do 10 pracovných dní odkedy ich odošlete.

Mimochodom, platili ste za Vašu objednávku na dobierku? Ak áno, napíšte nám na kontakt@eyerim.sk a poskytnite nám informácie o bankovom účte, na ktorý Vám môžeme vrátiť peniaze. Vaše údaje si uložíme a proces vrátenia peňazí bude oveľa rýchlejší.
Krok 5 Akonáhle Váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, budeme Vás informovať prostredníctvom e-mailu.
Hneď nato prebehne vrátenie peňazi. Dĺžka prevodu následne závisí od typu platby, Vašej karty, účtu a podmienkach Vašej banky. Vo väčšine prípadov však prevod peňazí trvá 2 - 5 pracovných dní.

Moja objednávka

  • Neobdržal/a som potvrdenie objednávky, je všetko v poriadku?

    Ak sa Vám vo Vašej e-mailovej schránke nedarí nájsť potvrdenie Vašej objednávky, postupujte nasledovne:

    • Skontrolujte sekciu "Nevyžiadaná pošta" alebo iné filtre, ktoré vo Vašej e-mailovej schránke používate, napr. "Reklamy" či "Spam".
    • Uistite sa, že ste Vašu objednávku úspešne odoslali, t.j. platba bola akceptovaná.

    Ak ani naďalej neviete nájsť Vaše potvrdenie, je možné, že ste pri vyplňovaní Vašich osobných údajov urobili chybu v e-mailovej adrese alebo bola Vaša platba z nejakého dôvodu neúspešná. V takom prípade, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a čo najpresnejšie nám opíšte Váš problém, aby sme ho spolu mohli vyriešiť čo najskôr

  • Môžem urobiť v objednávke zmeny?

    Bohužiaľ, po prijatí Vašej objednávky nie je možné vykonať žiadne zmeny, vrátane zmeny farby/veľkosti okuliarov, spôsobu doručenia, či platby.

    Ak Vaša objednávka ešte nebola odoslaná, môžete ju zrušiť a vytvoriť jednoducho novú.

    V prípade, že chcete Vašu objednávku zrušiť, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis so svojim číslom objednávky. Vašu žiadosť o zrušenie objednávky spracujeme hneď ako to bude možné a obratom Vám zašleme potvrdenie o vrátení peňazí (v prípade platby vopred).

  • Čo mám robiť, ak moje číslo zásielky nefunguje?

    V prípade niektorých kuriérskych služieb alebo počas rušného obdobia, ako sú Vianoce, môže aktivácia sledovacieho čísla trvať 1 - 4 dni.

    Ak Vaše sledovacie číslo nezobrazuje stav Vašej zásielky ani po tejto dobe alebo sa stav zásielky dlhšiu dobu nezmenil, kontaktujte náš Zákaznícky servis, aby sme Vám tento problém mohli pomôcť vyriešiť čo najrýchlejšie.

  • Môžem objednávku zrušiť?

    Ak Vaša objednávka ešte nebola odoslaná, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis so svojím číslom objednávky a povedzte nám, prečo objednávku rušíte.

    Vašu žiadosť o zrušenie objednávky spracujeme hneď ako to bude možné a obratom Vám zašleme potvrdenie o vrátení peňazí (pri platbe inej ako dobierka). V prípade zrušenia objednávky môže trvať až 2 - 5 pracovných dní, kým bude platba viditeľná na Vašom účte, v závislosti od typu platby, karty alebo Vašej banky.

  • Môžem zrušiť objednávku, ktorá mi už bola odoslaná?

    Po odoslaní zásielky nie je možné Vašu objednávku zrušiť.

    V prípade, že chcete zrušiť doručenie Vašej zásielky, odporúčame Vám kontaktovať priamo prepravnú spoločnosť, ktorá Vám zásielku doručuje. Ak Vašu žiadosť nestihnú medzičasom spracovať, stačí, ak zásielku nepreberiete a prepravná spoločnosť ju odošle naspäť k nám.

    Akonáhle Vašu odmietnutú zásielku preberieme a spracujeme, budeme Vás informovať o jej zrušení a prípadnom vrátení peňazí.

  • Ako môžem zrušiť objednávku?

    Spôsob, akým môžete zrušiť Vašu objednávku závisí od toho, v akom stave sa Vaša objednávka nachádza.

    Ak Vaša objednávka ešte nebola odoslaná, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis so svojim číslom objednávky a povedzte nám, prečo objednávku rušíte. Vašu žiadosť o zrušenie objednávky spracujeme hneď ako to bude možné a obratom Vám zašleme potvrdenie o vrátení peňazí (pri platbe inej ako dobierka).

    V prípade, že už Vašu objednávku odošleme, nie je možné ju zrušiť. Odporúčame Vám kontaktovať priamo prepravnú spoločnosť, ktorá Vám zásielku doručuje a doručenie zrušiť. Ak Vašu žiadosť nestihnú medzičasom spracovať, stačí, ak zásielku nepreberiete/odmietnete a prepravná spoločnosť ju odošle naspäť k nám.

    Akonáhle Vašu odmietnutú zásielku preberieme a spracujeme, budeme Vás informovať o jej zrušení a prípadnom vrátení peňazí.

  • Ako môžem kontaktovať váš Zákaznícky servis?

    Snažíme, aby Vaše nakupovanie na eyerim bolo jednoduché a bezproblémové, no vieme, že raz za čas nejaká otázka ostane visieť vo vzduchu. Preto sme pre Vás vytvorili túto stránku.


    Veríme, že odpoveď na Vašu otázku nájdete práve tu. Ak sa Vám to nepodarí, kontaktujte nás priamo. Sme tu pre Vás každý pracovný deň počas celého roka. Vyberte si jednu z dole uvedených možností ako sa s nami spojiť a my Vám veľmi radi poradíme. 

    email address   kontakt@eyerim.sk

    phone   +421 233 059 601

  • Obdržal/a som poškodené okuliare, čo mám robiť?

    Veľmi nás mrzí, ak taká situácia nastane. Robíme všetko pre to, aby sa podobným prípadom predišlo a snažíme sa akékoľvek chyby identifikovať ešte predtým, ako sa okuliare dostanú do Vašich rúk.

    Hneď ako zistíte, že je produkt poškodený, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a poskytnite nám nasledovné informácie:
    • číslo objednávky
    • názov poškodeného produktu
    • popis poškodenia alebo ideálne fotografiu, ktorá ho potvrdzuje

    Akonáhle obdržíme Váš poškodený produkt, vrátime Vám poštovné náklady spojené s odoslaním späť k nám a hneď ako to bude možné, odošleme Vám náhradné okuliare v 100% stave.

  • Obdržal/a som iné okuliare ako som si objednal/a, čo ďalej?

    Veľmi nás mrzí, ak taká situácia nastane. Robíme všetko pre to, aby sa podobným prípadom predišlo.

    V takom prípade, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis so svojím číslom objednávky, a v prípade objednania viacerých produktov, nás informujte o tom, ktorý z nich je nesprávny. Ihneď po obdržaní Vašej správy, Vás budeme informovať o ďalšom postupe a postaráme sa o to, aby ste mali Vaše správne okuliare čo najskôr doma.

  • Dostanem k objednávke faktúru?

    Faktúru vystavujeme spolu s každou objednávkou.

    Nájdete ju v prílohe e-mailu s potvrdením odoslania, ktorý obdržíte po odoslaní objednávky z nášho skladu. Takisto ju prikladáme v papierovej forme vo vnútri balíka.

    Pozor, v prípade, že ako spôsob platby zvolíte dobierku, Vašu faktúru vo vnútri balíka nenájdete. V tomto prípade Vám bude odoslaná prostredníctvom e-mailu hneď po tom, ako zásielku prevezmete a zaplatíte na mieste prevzatia. 

  • Môžem nakupovať ako firma a obdržať faktúru?

    Táto funkcia na našej stránke zatiaľ nie je sprístupnená a možnosť „nakupovať ako firma“ v košíku nenájdete.

    V prípade, že máte záujem o túto formu nákupu, postupujte nasledovne:
    • Vytvorte Vašu objednávku ako „klasický“ zákazník.
    • Hneď ako obdržíte potvrdenie Vašej objednávky, kontaktujte náš Zákaznícky servis a informujte nás o zmene fakturačných údajov.
    • Nezabudnite nám poskytnúť celý názov firmy a daňové údaje, aby sme vedeli zahrnúť vo faktúre všetky potrebné informácie.
    • Vašu faktúru Vám následne odošleme prostredníctvom e-mailu, prípadne vo vnútri zásielky.

    Upozorňujeme, že v prípade platby na dobierku Vám nemôžeme vystaviť faktúru skôr, ako po jej prevzatí a zaplatení. V takom prípade Vám bude faktúra odoslaná prostredníctvom e-mailu hneď po zaplatení objednávky na mieste prevzatia.

  • V mojej faktúre je chyba, čo mám robiť?

    V prípade akýchkoľvek nejasností s Vašou faktúrou, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis. Veríme, že Vám tento problém pomôžeme vyriešiť bez akýchkoľvek komplikácií.

  • Neobdržal/a som faktúru, čo ďalej?

    Chýba vo Vašom balíku faktúra? Nerobte si starosti. Elektronickú verziu Vašej faktúry nájdete v prílohe potvrdenia o odoslaní Vašej objednávky, ktoré ste dostali prostredníctvom e-mailu.

    Ak ste ako spôsob platby zvolili dobierku, Vaša faktúra bola vystavená až po zaplatení objednávky, a preto sme ju do balíka nemohli priložiť. V tomto prípade Vám faktúru zašleme v najbližších hodinách po prevzatí Vašej zásielky.

  • Zrušil/a som svoju objednávku, kedy mi budú vrátené peniaze?

    V prípade zrušenia objednávky stačí počkať na potvrdenie vrátenia peňazí. Akonáhle toto potvrdenie od nás obdržíte, môže trvať až 2-5 pracovných dní, kým bude platba viditeľná na Vašom účte, v závislosti od typu platby, platobnej karty alebo Vašej banky.

  • Vrátite mi peniaze, ak sa cena produktu od doby, kedy som objednávku urobil/a, zmenila?

    Ako internetový obchod naše ceny meníme a prispôsobujeme aktuálnym marketingovým aktivitám, skladovým zásobám a dopytu našich zákazníkov. V prípade takej situácie, nie je možné cenu Vašej objednávky zmeniť a vrátiť Vám vzniknutý peňažný rozdiel.

Otázky

  • Môžem okuliare vrátiť?

    Áno, samozrejme! Vďaka možnosti vrátenia tovaru až do 30 dní od dátumu doručenia u nás nakupujete bez akéhokoľvek rizika.

    V prípade, že okuliare nezodpovedajú Vašim predstavám alebo nesedia Vášmu typu a veľkosti tváre, môžete nám ich vrátiť v priebehu 30 dní od doručenia.

    Viac detailov o tom, ako prebieha vrátenie, nájdete tu.

  • Ako môžem moju objednávku vrátiť?

    Ako všetko u nás na eyerim, vrátenie produktu je veľmi jednoduché. Všetko, čo potrebujete urobiť, je okuliare dôkladne zabaliť do pôvodného originál balenia, v akom Vám boli doručené, a zaslať ich späť k nám na nasledovnú adresu:

      eyerim s.r.o.
      Michalská 389/20
      811 01 Bratislava
      Slovensko

    Podrobný postup na vrátenie Vašej objednávky nájdete tu.

  • Aké sú vaše všeobecné podmienky na vrátenie?

    V prípade, že potrebujete vrátiť nesprávne alebo poškodené okuliare, kliknite tu. Urobíme všetko pre to, aby sme Váš problém vyriešili čo najskôr.

    Ak potrebujete nový Formulár na vrátenie, kliknite tu.

    Nižšie nájdete naše všeobecné podmienky pre vrátenie produktu:
    • Vrátiť je možné nepoužitý produkt v pôvodnom stave v lehote do 30 dní od jeho doručenia.
    • Ak chcete produkt vymeniť za inú farbu/veľkost/model, pôvodnú objednávku musíte vrátiť a uskutočniť novú.
    • Ak sa rozhodnete Vašu objednávku vrátiť, nie je potrebné nás kontaktovať. Všetko čo musíte urobiť, je vyplniť Formulár na vrátenie, ktorý nájdete v balíku a poslať nám ho späť spolu s produktom, ktorý chcete vrátiť.
    • Hodnota produktu, ktorý vrátite, Vám bude refundovaná naspäť rovnakou formou, akou ste za objednávku platili.
    • Dioptrické šošovky vyhotovené na základe individuálnych požiadaviek, nie je možné vrátiť, ani za ne vyžadovať vrátenie peňazí, čo sa však nevzťahuje na reklamáciu, ak majú šošovky výrobné vady.
    • Za Vašu zásielku ste zodpovední do bodu, kedy balík dorazí späť k nám. Uistite sa, že balík zabalíte dôkladne, aby sa počas cesty nepoškodil.
    • Produkt musí byť vrátený v pôvodnom balení, obsahovať všetky pôvodné visačky a doplnky a nesmie byť používaný.
    • Vo výnimočných prípadoch, kedy vrátený produkt obdržíme poškodený alebo po lehote 30 dní odo dňa jeho doručenia, vrátenie nemusíme akceptovať a produkt Vám môžeme vrátiť späť.
    • Nie sme zodpovední za žiadne produkty, ktoré nám budú vrátené omylom. Ak si želáte, aby Vám bol takýto produkt vrátený naspäť, môžeme od Vás vyžadovať úhradu nákladov na odoslanie.
    • Poštovné náklady za vrátenie produktu hradí zákazník.
    • Balenie a spôsob doručenia, ktoré používate, by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia. Pre prípad potreby si odložte potvrdenie o odoslaní zásielky.

    Podrobný postup na vrátenie Vašej objednávky nájdete tu.


  • Ako mám správne vyplniť Formulár na vrátenie?

    Je to jednoduché! Stačí postupovať podľa inštrukcií na formulári a uistiť sa, že vyplníte všetky informácie správne. Takto nám pomôžete Vašu vrátenú objednávku spracovať rýchlejšie. Hneď ako formulár vyplníte, zabaľte ho spolu s produktom, ktorý nám chcete vrátiť a odošlite nám ho na našu korešpondenčnú adresu.

    Nižšie nájdete príklad, ako by mal vyplnený formulár vyzerať:
    how to use discount voucher

  • Môžem vrátiť okuliare a vymeniť ich za iné?

    Ak sa rozhodnete vrátiť produkt, nie je možné Vám ho v rámci tej istej objednávky vymeniť za iný. Po obdržaní Vami vráteneho produktu bude Vaša objednávka automaticky zrušená a peniaze vrátené na Váš účet.

    V prípade, že máte záujem o iný model, farbu alebo veľkosť, všetko čo musíte urobiť, je vytvoriť si na našej stránke novú objednávku.

  • Budú mi vrátené poštovné náklady na vrátenie objednávky?

    Poštovné náklady spojené s vrátením produktu hradí zákazník. Poplatky za vrátenie produktu Vám budú preplatené len v takom prípade, kedy vraciate poškodený produkt.

    Nanešťastie, dioptrické šošovky vyhotovené na základe individuálnych požiadaviek, nie je možné vrátiť, ani za ne žiadať vrátenie peňazí, čo však nevylučuje možnosť reklamácie, ak majú šošovky výrobné vady.

  • Vrátite mi peniaze za vyhotovené dioptrické šošovky?

    Nanešťastie, dioptrické šošovky vyhotovené na základe Vašich individuálnych požiadaviek, nie je možné bezdôvodne vrátiť a následne za ne žiadať vrátenie peňazí. To však neplatí v prípade reklamácie, ak majú šošovky výrobné vady. V prípade vrátenia dioptrického rámu spolu so šošovkami, Vám budú vrátené peniaze len za okuliarový rám.

    Ak si Vaše šošovky chcete nechať, ale rám vrátiť, stačí nám ich poslať a my sa postaráme o zvyšok. Okuliare zašleme našim optikom, aby Vám šošovky profesionálne z rámu odstránili a odošleme Vám ich späť na Vašu adresu. V žiadnom prípade Vám však neodporúčame šošovky opätovne použiť. Sú vyrobené na mieru do konkrétneho rámu a v kombinácii s rámom inej veľkosti alebo tvaru by mohli Váš zrak poškodiť.

    POZNÁMKA: Po prijatí objednávky okuliarového rámu s dioptrickými šošovkami vyhotovenými na mieru, nie je možné, v prípade zrušenia takejto objednávky, žiadať vrátenie peňazí za objednané šošovky. A to ani v prípade, že objednávka ešte nebola vyexpedovaná.

  • Obdržali ste už moju vrátenú objednávku?

    Akonáhle Váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, budeme Vás informovať prostredníctvom e-mailu. Tento proces trvá spravidla 10 pracovných dní odo dňa odoslania zásielky.

    Odporúčame Vám odložiť si potvrdenie o odoslaní zásielky, pokým zásielku nepríjmeme, aby ste jej cestu k nám mohli v prípade potreby sledovať.

  • Suma, ktorá mi bola vrátená za objednávku, je nesprávna. Čo mám robiť?

    Veľmi nás mrzí, ak taká situácia nastane. Prosím, kontaktujte čím skôr náš Zákaznícky servis, aby sme vzniknutý problém mohli čo najskôr vyriešiť.

    Prosím, majte na pamäti, že vrátenie peňazí sa nevzťahuje na šošovky vyrobené pre zákazníka na mieru a na poplatok za platbu na dobierku.

  • Čo sa stane, ak zabudnem vyplniť Formulár na vrátenie?

    Zabudli ste k vrátenému produktu priložiť Formulár na vrátenie? Nerobte si starosti, náš tím, ktorý spracúva vrátené zásielky, pravdepodobne identifikuje Vašu objednávku na základe mena odosielateľa.

    Akonáhle Váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, budeme V
    ás informovať prostredníctvom e-mailu. Vrátenie peňazí môžete následne očakávať v priebehu najbližších pracovných dní.

  • Ako dlho trvá, kým mi budú vrátené peniaze?

    Vrátenie peňazí sme povinní uskutočniť do 14 kalendárnych dní odo dňa, kedy odstúpite od kúpnej zmluvy. Avšak, nie skôr, ako obdržíme vrátený produkt alebo potvrdenie o jeho odoslaní.

    Dĺžka prevodu následne závisí od typu Vašej platobnej karty, účtu a podmienok Vašej banky. Vo väčšine prípadov však prevod peňazí trvá 2 - 5 pracovných dní.

  • Čo mám robiť, ak som obdržal/a poškodený produkt?

    Veľmi nás mrzí, ak sa to niekedy stane. Robíme všetko pre to, aby sa podobným situáciám predišlo a snažíme sa akékoľvek chyby identifikovať ešte predtým, ako sa okuliare dostanú do Vašich rúk.

    Hneď ako zistíte, že je produkt poškodený, kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis a poskytnite nám nasledujúce informácie:
    • číslo objednávky
    • názov poškodeného produktu
    • popis poškodenia alebo ideálne fotografiu, ktorá ho potvrdzuje

    Akonáhle obdržíme Váš poškodený produkt, vrátime Vám poštovné náklady spojené s odoslaním produktu naspäť na našu korešpodenčnú adresu a hneď ako to bude možné, odošleme Vám náhradné nové okuliare v 100% stave.

  • Môžem objednávku vrátiť osobne?

    Osobné vrátenie objednávok v tomto momente nie je možné. Pri vrátení Vašej objednávky sa riaďte postupom na vrátenie, ktorý nájdete tu.


  • Platil/a som dobierkou, ako mi budú vrátené peniaze?

    Vrátenie peňazí prebieha elektronicky, bez ohľadu na to, aký spôsob platby bol pri objednávke zvolený. Ak ste si pri Vašej objednávke zvolili platbu na dobierku a rozhodnete sa ju vrátiť, kontaktujte, prosím, medzičasom náš Zákaznícky servis a zašlite nám nasledovné údaje:
    • IBAN a SWIFT kód 
    • meno majiteľa bankového účtu
    • adresu majiteľa bankového účtu

    Akonáhle Vašu vrátenú zásielku príjmeme, spracujeme ju a o vrátení peňazí Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

    Prosím, majte na pamäti, že pri platbe na dobierku,neprebieha vrátenie peňazí nijak inak ako bankovým prevodom. 

  • Ako môžem uplatniť 2-ročnú záruku?

    Aby sme mohli vyhodnotiť, či sa na Váš poškodený produkt vzťahuje záruka, prosím, pošlite nám emailom fotografiu produktu spolu s opisom poškodenia na kontakt@eyerim.sk a my sa Vám obratom ozveme s ďalšími inštrukciami.

    Akonáhle obdržíme produkt, ktorý chcete reklamovať, odošleme ho výrobcovi na posúdenie reklamácie. Prosím, majte na pamäti, že tento proces môže trvať do 30 dní.

    Ak vrátený produkt zahŕňa výrobné chyby*, postaráme sa o jeho výmenu za nový a bezchybný kus a odošleme Vám ho na naše náklady. V prípade, že sa produkt, ktorý sa rozhodnete reklamovať, už nevyrába, vrátime Vám zaň peniaze. Upozorňujeme, že doručenie náhradných produktov, ktoré nemáme momentálne na sklade, môže trvať niekoľko dní.

    * Výrobné chyby sú nedostatky vzniknuté počas procesu výroby z dôvodu nedodržania štandardov výrobcu pre daný typ produktu (chybné pánty, blednutie farieb, atď.). Za výrobné chyby sa nepovažujú nedostatky týkajúce sa dizajnových vlastností produktu. Za výrobné chyby sa taktiež nepovažujú poškodenia spôsobené vlastným zapríčinením alebo nesprávnou manipuláciou produktu.


  • Potrebujem nový Formulár na vrátenie, kde ho môžem nájsť?

    Neviete nájsť Váš Formulár na vrátenie? Nerobte si starosti, náhradný formulár na stiahnutie nájdete tu.

    Stačí postupovať podľa inštrukcií a uistiť sa, že vyplníte všetky informácie správne. Takto nám pomôžete Vašu vrátenú objednávku spracovať rýchlejšie. Formulár, prosím, zabaľte spolu s produktom, ktorý nám chcete vrátiť a odošlite nám ho na našu korešpondenčnú adresu.

Platby, akcie a zľavové kupóny

  • Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

    Online platby sú u nás bleskovo rýchle a jednoduché. Vaša bezpečnosť je pre nás prioritou, a práve preto sú Vaše údaje u nás v bezpečí. Všetky platby sú uskutočnené prostredníctvom platobných brán, ktoré využívajú najvyspelejšie technológie v oblasti ochrany osobných údajov a vylučujú možnosť podvodov.

    Aktuálne si u nás môžete vybrať z nasledujúcich platobných metód:
      • Kreditná/Debetná karta
      • GoPay
      • Paypal
      • Dobierka

  • Ako na vašej stránke uplatním zľavový kupón?

    Zľavový kupón musíte vyplniť v rovnakej forme a bez medzier tak, ako ste ho dostali/našli na našej stránke. Jednoducho prepíšte alebo skopírujte kód kupónu do kolónky „Zľavový kupón“ v košíku:
    how to use discount voucher

    Po zadaní kódu, kliknite na „UPLATNIŤ“ a Vaša zľava bude automaticky odpočítaná z celkovej sumy objednávky. Majte, prosím, na pamäti, že hodnota zľavového kupónu sa v košíku zobrazuje vždy bez DPH.
    how to use discount voucher

    Zľavový kupón je potrebné uplatniť v košíku v prvom kroku Vášho nákupu. Po prijatí objednávky nie je možné dodatočne uplatniť zľavu.

  • Prečo môj zľavový kupón nefunguje?

    V prípade, že sa Vám zľavový kupón nedarí uplatniť, skontrolujte, či ste splnili nasledovné:
    • Pri každom nákupe môžete uplatniť iba jeden zľavový kupón
    • Na každú zľavu a zľavový kupón sa vzťahujú isté podmienky. Uistite sa, že tieto podmienky pred použitím kupónu skontrolujete. Zľava sa môže vzťahovať iba na niektoré produkty a vačšina z nich je časovo obmedzená. Podmienky každého zľavového kódu sú vždy spomenuté priamo na stránke alebo v e-maily, v ktorom ste kupón obdržali.

    Ak Váš zľavový kupón ani naďalej nefunguje, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a poskytnite nám čo najviac podrobností, prípadne snímky obrazovky akýchkoľvek chybových správ, ktoré sa Vám zobrazia, aby sme Váš problém vedeli vyriešiť čo najskôr.

  • Môžem použiť zľavový kupón znovu, ak som zrušl/a alebo vrátil/a objednávku?

    Ak pri vašom nákupe využijete zľavový kupón a neskôr objednávku zrušíte alebo vrátite, kupón môžete použiť znovu iba v prípade, že:
    • platnosť tohto kupónu ešte nevypršala
    • podmienky použitia tohto kupónu zahŕňajú nový produkt
    • kupón nie je obmedzený na jedno použitie

  • Prečo sa mi v košíku nezobrazuje možnosť platby dobierkou?

    Našim cieľom je Vám poskytnúť čo najviac možností, ako za Vašu objednávku zaplatiť a platba na dobierku je jedna z nich.

    V prípade, že sa dobierka ako možnosť platby vo Vašom košíku nezobrazuje, môže to byť spôsobené nasledujúcimi podmienkami pre platbu dobierkou:
    • Platba na dobierku nie je možná v prípade, že Vaša objednávka zahŕňa dioptrické šošovky, teda produkt, ktorý je vyrobený na mieru pre Vás.
    • Platba na dobierku je z bezpečnostných dôvodov povolená iba pri objednávkach do výšky 200 EUR



  • Prečo som po prihlásení sa na odber newslettera neobdržal/a uvítací zľavový kupón?

    Zaregistrovali ste sa na odber nášho newslettera? Váš uvítací zľavový kupón by ste mali obdržať do niekoľkých minút.

    Ak ste Váš kupón neobdržali, skontrolujte nasledovné:
    • Skontrolujte sekciu „Nevyžiadaná pošta“ alebo „Spam“ vo Vašej e-mailovej schránke. Naše newslettre sa niekedy popletú zo skvelých zliav, ktoré v sebe nesú, a občas zablúdia.
    • Uistite sa, že ste pri zadávaní Vašej e-mailovej adresy neurobili chybu. Najjednoduchší spôsob je skúsiť sa opäť prihlásiť a počkať, či uvítací e-mail nedorazí.

    Ak ani po týchto krokoch Váš uvítací e-mail stále neviete nájsť, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a opíšte nám podrobne Váš problém, aby sme Vám vedeli pomôcť čo najskôr .

  • Môžem na vašej stránke zvoliť možnosť platby na splátky?

    Žiaľ, tento spôsob platby je na našej stránke zatiaľ nedostupný.

  • Môžem pri svojej objednávke uplatniť viac ako 1 zľavový kupón?

    Chystáte sa pri Vašej objednávke uplatniť zľavový kupón? Nezabudnite, že môžete použiť iba jeden.

    Viac informácii o tom, ako na našej stránke môžete uplatniť zľavový kupón, nájdete tu.

  • Zabudol/la som v košíku uplatniť zľavový kupón, môžem ho uplatniť dodatočne?

    Zľavový kupón musíte uplatniť v košíku v prvom kroku Vášho nákupu. Po prijatí objednávky zľavu nie je možné dodatočne uplatniť.

    V prípade, že si želáte uplatniť zľavový kupón po prijatí objednávky, objednávku musíte zrušiť a vytvoriť na našej stránke novú. Viac informácií o zrušení objednávky nájdete tu.

  • Ako môžem získať zľavový kupón?

    Ó, áno! Všetci naši zákazníci zbožňujú, ak sa na našej stránke objaví nejaká špeciálna ponuka.

    Naša rada - sledujte našu stránku! Možno práve dnes narazíte na skvelú zľavu na Vašu obľúbenú značku, doptrické šošovky alebo novú kolekciu.

    Ak sa chcete potešiť zľavovým kupónom, prihláste sa na odber nášho newslettera, ktorý je vždy plný skvelých ponúk. Na našej Facebook fanpage alebo Instagrame zas nájdete zaujímavé súťaže a obľúbené „giveaways“. Jednoducho, majte oči otvorené!

  • Môžem na vašej stránke nakúpiť bez DPH?

    Možnosť nákupu bez DPH na našej stránke neposkytujeme z dôvodu našich všeobecne platných pravidiel.

Ako vrátiť okuliare

Krok 1 Okuliare dôkladne zabaľte do originálneho balenia, v akom Vám boli doručené. Nezabudnite, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave a originál obale, spolu so všetkými doplnkami, ako napríklad čistiaca handrička, okuliarové púzdro, certifikát originality, atď.
Krok 2 Vyplňte Formulár na vrátenie a priložte ho do zásielky. Vďaka tomuto formuláru nám umožníte Vašu vrátenú objednávku spracovať hneď ako dorazí k nám a urýchliť tak proces vrátenia peňazí.
Potrebujete nový Formulár na vrátenie? Stiahnite si ho tu.
Krok 3 Keď okuliare spolu s formulárom zabalíte, všetko, čo musíte urobiť, je odoslať ich späť k nám na adresu:

eyerim s.r.o Michalská 389/20 811 01 Bratislava Slovenská republika
Ak je to možné, odložte si potvrdenie o odoslaní zásielky pokým zásielku nepríjmeme, aby ste jej cestu naspäť k nám mohli dôkladne sledovať.

*Balenie a spôsob doručenia, ktoré používate by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia.
Krok 4 Dajte tomu čas. Vrátené objednávky spravidla spracujeme do 10 pracovných dní odkedy ich odošlete.

Mimochodom, platili ste za Vašu objednávku na dobierku? Ak áno, napíšte nám na kontakt@eyerim.sk a poskytnite nám informácie o bankovom účte, na ktorý Vám môžeme vrátiť peniaze. Vaše údaje si uložíme a proces vrátenia peňazí bude oveľa rýchlejší.
Krok 5 Akonáhle Váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, budeme Vás informovať prostredníctvom e-mailu.
Hneď nato prebehne vrátenie peňazi. Dĺžka prevodu následne závisí od typu platby, Vašej karty, účtu a podmienkach Vašej banky. Vo väčšine prípadov však prevod peňazí trvá 2 - 5 pracovných dní.

Zákaznícky servis

Náš zákaznícky servis je tu pre Vás každý pracovný deň. Zakaždým si prečítame všetky Vaše otázky a odpovieme na ne v priebehu 24 hodín.

+421 233 059 601 PO — PIA, 9:00 — 17:00

Korešpondenčná adresa:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 01 Bratislava
Slovensko

Adresa sídla:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

IČO: 47 970006
DIČ: 2024164153
IČ DPH: SK2024164153

spoločnosť zapísaná v registri
Okresného súdu Košice I,
oddiel Sro, vl. č. 36601/V.

Produkty, značky a dostupnosť

  • Môžete mi povedať viac o produktoch vo vašej ponuke?

    O každom produkte, ktorý na našej stránke nájdete, sa Vám snažíme poskytnúť čo najviac informácii, vrátane:
    • fotografií
    • informácií o materiáloch, farbe, či kolekcii
    • rozmerov produktu

    Na stránke konkrétneho modelu okuliarov, hneď pod fotografiou modelu, nájdete informácie o tom, z akého materiálu je model vyrobený, akú má farbu rámu/šošoviek alebo informácie o jeho rozmeroch. Ak máte problém s výberom veľkosti, v časti „VEĽKOSTI“ nájdete krátky návod, ktorý Vám pomôže vybrať správnu veľkosť práve pre Vás.

  • Ako môžem na vašej stránke nájsť konkrétny model alebo značku okuliarov?

    Viete presne, čo hľadáte? V tom prípade stačí, ak v pravom hornom rohu stránky kliknete na vyhľadávacie pole, napíšete názov produktu/značky a kliknete na lupu hneď vedľa. Náš šikovný vyhľadávač takto v okamihu nájde to, čo hľadáte!


    Ak nemáte konkrétnu predstavu, môžete začať prehľadávaním kategórií, ktoré nájdete taktiež v hornej časti našej stránky. Začnite so slnečnými, dioptrickými, lyžiarskymi okuliarmi alebo skúste kategóriu „OUTLET“, kde nájdete modely za skvelé zľavnené ceny. V každej kategórii môžete ďalej hľadať kolekcie pre ženy alebo mužov, konkrétne značky, okuliare podľa typu rámu alebo toho, či sú na sklade.

    V sekcii „ZNAČKY“ nájdete zoznam všetkých značiek, ktoré ponúkame a veríme, že tam nájdete aj tú, ktorú hľadáte práve Vy! Šance sú naozaj vysoké, pretože u nás nájdete tisícky slnečných okuliarov, dioptrických rámov a okuliarov na lyžovanie vyše 80-tich značiek.

    Našli ste, čo ste hľadali? Stačí už len vložiť okuliare do Vášho nákupného košíka a dokončiť nákup.

  • Ako si môžem vyskúšať okuliare pomocou vášho Magic Mirror?

    Nakupovanie okuliarov online Vám s našim Magic Mirror zmení život. Stačí si vybrať slnečné alebo dioptrické okuliare, ktoré sa Vám páčia, kliknúť na ikonku „Vyskúšať cez Magic Mirror“ v pravom dolnom rohu fotografie, zapnúť Vašu webkameru alebo jednoducho nahrať Vašu fotku, a je to.

    Bohužiaľ, niektoré produkty na našej stránke momentálne nepodporujú skúšanie cez webkameru, čo nás veľmi mrzí. Všetky modely, ktoré podporujú túto funkciu, nájdete tu.

    Poznámka: Nezabudnite na to, že naše Magic Mirror Vám nevie pomôcť vybrať tú správnu veľkosť. Pomáha Vám zistiť, či Vám konkrátny typ rámu svedčí, a teda či je pre Vás vhodný. S výberom správnej veľkosti Vám pomôže náš Sprievodca veľkosťami.

  • Máte kamennú predajňu, ktorú by som mohol/la navštíviť?

    U nás v eyerim sa všetko točí okolo online sveta, čo znamená, že v nákupnom centre nás zatiaľ nenájdete.

    Naším cieľom je ponúknuť „všetko pod jednou strechou”. Od svetových značiek, ako napríklad Ray-Ban, cez ručne vyrábané kolekcie menších nezávislých výrobcov, funkčné športové rámy, až po výberové dizajnérske kúsky. Každý deň Vám prinášame tisícky autentických modelov slnečných, dioptrických a lyžiarskych okuliarov spolu s tipmi a novinkami zo sveta očnej optiky, ktoré nájdete na našom blogu.

    Nemusíte sa obávať otváracích hodín alebo si s nami dohadovať stretnutie. Stačí si otvoriť našu stránku v pohodlí Vášho domova a začať nakupovať.

    Ponúkame doručenie zadarmo do všetkých krajín Európskej únie a možnosť vrátenia tovaru do 30 dní od doručenia. Všetky naše produkty sú 100% originálne a majú 2-ročnú záruku. 

  • Môžem si u Vás objednať produkt, ktorý momentálne nemáte na našej stránke?

    Našu ponuku aktualizujeme dennodenne na základe dostupnosti modelov a kolekcií priamo u výrobcov, a verte nám, žiadna novinka sa pred nami neschová. To však znamená, že rovnako sa z našej stránky veľa modelov vytratí a nahrádzajú ich nové kolekcie. Dobrá správa je, že v eyerim spolupracujeme iba s tými najlepšími a všetky obľúbené modely, novinky a aktuálne kolekcie, Vám prinášame každý deň. Ak ste ešte stále nenašli tie pravé okuliare pre Vás, možno ich objavíte už čoskoro!

  • Viete, kedy bude produkt označený ako „dočasne vypredaný“, opäť dostupný?

    Momentálne nie je možné zistiť, či bude dočasne vypredaný model, opäť dostupný alebo kedy sa tak stane. Rôzne značky prichádzajú pravidelne s novými kolekciami, a tie častokrát, modely zo starších kolekcií nahradia a ich výroba sa ukončí. Informácie o tom, či sa výroba konkrétneho modelu ukončila alebo iba pozastavila, žiaľ, nemáme.


    Čo tak nájsť niečo podobné? Začnite napríklad s kategóriou slnečné okuliare a potom Váš výber zúžte pomocou filtrov, ktoré nájdete hneď naľavo. Hľadajte podľa konkrétnej farby šošoviek, tvaru rámu, značky alebo materiálu a možno nájdete viac ako ste očakávali. 

  • Sú okuliare ponúkané na eyerim 100% originálne?

    Áno, bez najmenších pochybností.

    Všetky slnečné okuliare, dioptrické rámy a lyžiarske okuliare, ktoré na eyerim nájdete, sú 100% originálne. Každý kúsok doručujeme do Vašich rúk v originálnom balení spolu s originálnym príslušenstvom, ktoré výrobca poskytuje. Ak výrobca poskytuje certifikát pravosti, bude súčasťou zásielky.

    Spolupracujeme priamo s výrobcami ako Luxottica alebo Safilo - najväčšími producentmi očnej optiky na svete, ktorí už niekoľko desaťročí stoja za výrobou značiek ako Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors a mnohých ďalších. Sme oficiálnym a autorizovaným predajcom značiek Ray-Ban a všetkých ostatných, ktoré v našej ponuke nájdete. Na oficiálnej stránke Ray-Ban si nás môžete dokonca overiť, stačí kliknúť tu.

    Čo je však asi najdôležitejšie, už viac ako 4 roky sa spolu s našim tímom staráme o zrak a štýl ľudí z viac ako 15 krajín Európy, ponúkame to najlepšie, čo vo svete očnej optiky nájdete a vybrať si u nás môžete z vyše 80 značiek. Veríme, že nám dáte za pravdu, že niečo podobné by sa nám predajom "fejkov" nepodarilo. V eyerim robíme každý deň všetko preto, aby spokojnosť našich zákazníkov nebola menej ako 100%-ná a veríme, že vo Vašom prípade tomu nebude inak.

  • Obdržím spolu s okuliarmi aj pevné púzdro a čistiacu handričku?

    Každý produkt, ktorý si u nás zakúpite, doručujeme do Vašich rúk v originálnom balení spolu s originálnym príslušenstvom, ktoré výrobca poskytuje.

    Väčšina značiek a kolekcií vo svojom balení zahŕňa pevné púzdro alebo iný ochranný obal a čistiacu handričku. Niektoré produkty sú dodávané v mikrovláknovom textilnom vrecúšku, ktoré slúži ako ochranný obal a čistiaca handrička zároveň.

    O farbe alebo type obalu nevieme rozhodnúť. To, v akom obale Vaše okuliare budú doručené, závisí od konkrétneho výrobcu.

  • Kde môžem nájsť zoznam všetkých značiek, ktoré ponúkate?

    Sme hrdí, že Vám môžeme každý deň prinášať najnovšie kolekcie a obľúbené modely viac ako 80-tich značiek. Zoznam všetkých značiek, ktoré ponúkame nájdete tu.




  • Viete mi povedať, kedy bude konkrétny model opäť na sklade?

    Momentálne nie je možné zistiť, kedy bude konkrétny produkt opäť na našom sklade.

    Rýchle odoslanie našich produktov je pre nás prioritou, a tie najobľúbenejšie kúsky sa snažíme mať neustále skladom, nech sa deje čokoľvek. Ak V
    ás na našej stránke zaujmú okuliare, ktoré sú dostupné, no nemáme ich na sklade, urobíme všetko preto, aby sme Vám ich doručili čo najskôr. Odhadovanú dobu doručenia takéhoto modelu nájdete vždy na pravej strane produktovej stránky, vedľa jeho fofografie.

  • Kde môžem nájsť vášho Sprievodcu veľkosťami?

    Veľmi by nás mrzelo, ak by Vám doručené okuliare nesedeli. Preto na stránke každého produktu v sekcii „VEĽKOSTI“, nájdete krátky návod, ktorý Vám pomôže vybrať správnu veľkosť pomocou kreditnej karty. Ako vždy spomíname, pre drvivú väčšinu ľudí je tou správnou voľbou veľkosť M a je veľmi pravdepodobné, že bude sedieť aj Vám.

    Trik s kreditnou kartou nie je jediná možnosť, ako zistiť, ktorá veľkosť je správna. Môžete skúsiť aj nasledovné:
    • Zistiť veľkosť okuliarov, ktoré už doma máte a hľadať podobnú.
    • Odmerať si Vaše okuliare doma ručne a rozhodnúť sa podľa nich.
    • Použiť naše Magic Mirror, ktoré Vám vizuálne poradí, či pre Vás tvar rámu nie je veľký alebo malý

    Ak chcete vedieť viac o výbere veľkosti, kliknite tu.

  • Ako zistím, či mi okuliare budú sedieť?

    Ak poznáte pár základných pravidiel o výbere správneho modelu okuliarov, ich nakupovavie sa pre Vás stane bezproblémovým a vzrušujúcim zážitkom.

    Na našej stránke nájdete množstvo vyhľadávacích filtrov, pomocou ktorých dokážete zúžiť Vašu finálnu selekciu. Najrozhodujúcejším faktorom je však tvar Vašej tváre:

    Okrúhle tváre sú zvyčajne rovnako široké ako dlhé, sánka a lícne kosti sú zaoblené. Líca sú plné a širšie ako čelo. Pre tieto typy tváre odporúčame hranaté rámy, ideálne so silnými líniami, ktoré vizuálne zjemňujú výrazné lícne kosti. Polorámové okuliare, ktoré opticky predlžujú tvár, sú ideálnou voľbou pre tento typ tváre.

    Hranaté tváre sa vyznačujú rovnakou šírkou lícnych kostí, čela a sánky. Ideálne sú okrúhle rámy, oválne rámy alebo cat-eye rámy, ktoré značne zjemnia čeľusť. V prípade obdĺžnikového rámu odporúčame zaoblené okraje. Ak je Vaša tvár dlhšia ako širšia (máte dlhé čelo, vysoké lícne kosti a
    zaoblenú sánkovú kosť), odporúčame rámy s väčšou plochou šošoviek. "Oversize" rámy sú jednoznačne správnou voľbou pre Vás. Tento tvar okuliarov vizuálne rozšíri a zároveň opticky skráti Vašu tvár.

    Srdcové tváre, taktiež nazývané trojuholníkové, sú charakteristické širokým čelom a malou bradou. Pri výbere okuliarov Vám odporúčame zamerať sa na štvorcové alebo obdĺžníkové rámy. Okrúhle a oválne rámy sú taktiež vhodnou voľbou.

    Oválne typy tváre majú lícne kosti mierne širšie ako čelo a bradu a pripomínajú tvar vajíčka. Ľudom s týmto typom tváre sa hodí akýkoľvek tvar rámu. Najdôležitejším faktorom pri výbere je veľkosť.

  • Aké údaje potrebujem, aby som si mohol/la objednať dioptrické okuliare online?

    Ak sa u nás rozhodnete zakúpiť si k dioptrickému rámu aj šošovky, je viac než jasné, že na našej stránke natrafíte na niekoľko lekárskych výrazov, ktorých význam Vám nemusí byť na prvý pohľad jasný. Nižšie nájdete náš krátky dioprický slovník:

    Dioptrie alebo sférické dioptrie (SPH) vyjadrujú optickú mohutnosť šošovky. Určujú, aké silné musia byť šošovky, aby zabezpečili korekciu Vášho zraku.

    Cylinder (CYL) vyjadruje silu šošovky, potrebnú na korekciu očného ochorenia zvaného astigmatizmus. Astigmatizmus je refrakčná očná vada, ktorú spôsobuje nepravidelné zakrivenie rohovky, čo zapríčiňuje rozmazané videnie. Ak na Vašom predpise nemáte žiaden údaj v políčku „Cylinder“, netrpíte astigmatizmom, a toto políčko pri objednávke nevypĺňate.

    Os cylindra (AX) vyjadruje stupeň a smer astigmatizmu. Ak na Vašom predpise nemáte žiaden údaj v políčku „Os cylindra“, netrpíte astigmatizmom, a toto políčko pri objednávke nevypĺňate.

    Vzdialenosť zorníc (PD) predstavuje vzdialenosť medzi stredmi zreníc a je meraná v milimetroch. Vzdialenosť zorníc sa používa na zarovnanie šošoviek cez stred vašich zorníc, aby vám mohli byť zhotovené dokonalé dioptrické okuliare. Nenachádza sa na Vašom recepte hodnota PD? Použite naše pravítko.


    V prípade, že potrebujete aj naďalej s niečim poradiť, obráťte sa na náš Zákaznícky servis prostredníctvom jednej z dole uvedených možností a my Vám veľmi radi poradíme.




  • Majú okuliare záruku?

    Áno, eyerim poskytuje na všetky produkty 2-ročnú záruku.

    Každý výrobca definuje záruku inak. Niektoré značky pokrývajú obdobie 6 mesiacov, zatiaľ čo iné, obdobie 24 mesiacov. V kontrakte sa zvyčajne nachádzajú tisíce podmienok, technických definícií a geografických obmedzení. Našim cieľom je Vás od týchto komplikácii odbremeniť. To je dôvodom, prečo poskytujeme svoju vlastnú medzinárodnú záruku v trvaní dvoch rokov, bez akýchkoľvek ďalších obmedzení. Všetko čo potrebujete je faktúra (v tlačenej, či e-mailovej podobe), ktorú obdržíte po zaplatení objednávky. Táto faktúra, je zároveň aj Vaším záručným listom.

    Záruka sa uplatňuje na všetky výrobné chyby* bez výnimky. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia rámu alebo šošoviek spôsobené bežným každodenným nosením (napríklad škrabance) a na poškodenia vzniknuté pri nehode alebo nesprávnom používaní.

    * Výrobné chyby sú nedostatky vzniknuté počas procesu výroby z dôvodu nedodržania štandardov výrobcu pre daný typ produktu (chybné pánty, blednutie farieb, atď.). Za výrobné chyby sa nepovažujú nedostatky pripisované dizajnovým vlastnostiam produktu. Za výrobné chyby sa taktiež nepovažujú poškodenia spôsobené vlastným zapríčinením.

  • Ponúkate veľkoobchodnú zľavu pri nákupe veľkého počtu kusov?

    Sme exkluzívnym online predajcom a oficiálnym predajcom všetkých značiek na www.eyerim.sk a naše produkty predávame priamo spotrebiteľom. Z tohto dôvodu neposkytujeme možnosť veľkoobchodného nákupu.

  • Predávate náhradné diely ako bočnice alebo šošovky?

    Všetky slnečné, dioptrické a lyžiarske okuliare, ktorých originálne balenie zahŕňa akékoľvek náhradné súčiastky, Vám budú doručené s celým príslušenstvom.

    Avšak, náhradné diely (šošovky, bočnice, nosníky, atď.) ako také, na našej stránke neponúkame a nevieme Vám ich zadovážiť.

  • Od kedy začína plynúť záruka na moje okuliare?

    Doba, kedy začína plynúť 2-ročná záruka, sa líši na základe spôsobu platby.

    Ak ako spôsob platby zvolíte dobierku, Vaša záruka začína plynúť odo dňa, kedy Vám budú Vaše okuliare doručené.

    Ak sa rozhodnete za Vašu objednávku zaplatiť vopred (kreditná/debetná karta, PayPal atď.), Vaša záruka začína plynúť odo dňa, kedy objednávku uskutočníte (zaplatíte).

Vrátenie produktu a peňazí

  • Môžem okuliare vrátiť?

    Áno, samozrejme! Vďaka možnosti vrátenia tovaru až do 30 dní od dátumu doručenia u nás nakupujete bez akéhokoľvek rizika.

    V prípade, že okuliare nezodpovedajú Vašim predstavám alebo nesedia Vášmu typu a veľkosti tváre, môžete nám ich vrátiť v priebehu 30 dní od doručenia.

    Viac detailov o tom, ako prebieha vrátenie, nájdete tu.

  • Ako môžem moju objednávku vrátiť?

    Ako všetko u nás na eyerim, vrátenie produktu je veľmi jednoduché. Všetko, čo potrebujete urobiť, je okuliare dôkladne zabaliť do pôvodného originál balenia, v akom Vám boli doručené, a zaslať ich späť k nám na nasledovnú adresu:

      eyerim s.r.o.
      Michalská 389/20
      811 01 Bratislava
      Slovensko

    Podrobný postup na vrátenie Vašej objednávky nájdete tu.

  • Aké sú vaše všeobecné podmienky na vrátenie?

    V prípade, že potrebujete vrátiť nesprávne alebo poškodené okuliare, kliknite tu. Urobíme všetko pre to, aby sme Váš problém vyriešili čo najskôr.

    Ak potrebujete nový Formulár na vrátenie, kliknite tu.

    Nižšie nájdete naše všeobecné podmienky pre vrátenie produktu:
    • Vrátiť je možné nepoužitý produkt v pôvodnom stave v lehote do 30 dní od jeho doručenia.
    • Ak chcete produkt vymeniť za inú farbu/veľkost/model, pôvodnú objednávku musíte vrátiť a uskutočniť novú.
    • Ak sa rozhodnete Vašu objednávku vrátiť, nie je potrebné nás kontaktovať. Všetko čo musíte urobiť, je vyplniť Formulár na vrátenie, ktorý nájdete v balíku a poslať nám ho späť spolu s produktom, ktorý chcete vrátiť.
    • Hodnota produktu, ktorý vrátite, Vám bude refundovaná naspäť rovnakou formou, akou ste za objednávku platili.
    • Dioptrické šošovky vyhotovené na základe individuálnych požiadaviek, nie je možné vrátiť, ani za ne vyžadovať vrátenie peňazí, čo sa však nevzťahuje na reklamáciu, ak majú šošovky výrobné vady.
    • Za Vašu zásielku ste zodpovední do bodu, kedy balík dorazí späť k nám. Uistite sa, že balík zabalíte dôkladne, aby sa počas cesty nepoškodil.
    • Produkt musí byť vrátený v pôvodnom balení, obsahovať všetky pôvodné visačky a doplnky a nesmie byť používaný.
    • Vo výnimočných prípadoch, kedy vrátený produkt obdržíme poškodený alebo po lehote 30 dní odo dňa jeho doručenia, vrátenie nemusíme akceptovať a produkt Vám môžeme vrátiť späť.
    • Nie sme zodpovední za žiadne produkty, ktoré nám budú vrátené omylom. Ak si želáte, aby Vám bol takýto produkt vrátený naspäť, môžeme od Vás vyžadovať úhradu nákladov na odoslanie.
    • Poštovné náklady za vrátenie produktu hradí zákazník.
    • Balenie a spôsob doručenia, ktoré používate, by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia. Pre prípad potreby si odložte potvrdenie o odoslaní zásielky.

    Podrobný postup na vrátenie Vašej objednávky nájdete tu.


  • Ako mám správne vyplniť Formulár na vrátenie?

    Je to jednoduché! Stačí postupovať podľa inštrukcií na formulári a uistiť sa, že vyplníte všetky informácie správne. Takto nám pomôžete Vašu vrátenú objednávku spracovať rýchlejšie. Hneď ako formulár vyplníte, zabaľte ho spolu s produktom, ktorý nám chcete vrátiť a odošlite nám ho na našu korešpondenčnú adresu.

    Nižšie nájdete príklad, ako by mal vyplnený formulár vyzerať:
    how to use discount voucher

  • Môžem vrátiť okuliare a vymeniť ich za iné?

    Ak sa rozhodnete vrátiť produkt, nie je možné Vám ho v rámci tej istej objednávky vymeniť za iný. Po obdržaní Vami vráteneho produktu bude Vaša objednávka automaticky zrušená a peniaze vrátené na Váš účet.

    V prípade, že máte záujem o iný model, farbu alebo veľkosť, všetko čo musíte urobiť, je vytvoriť si na našej stránke novú objednávku.

  • Budú mi vrátené poštovné náklady na vrátenie objednávky?

    Poštovné náklady spojené s vrátením produktu hradí zákazník. Poplatky za vrátenie produktu Vám budú preplatené len v takom prípade, kedy vraciate poškodený produkt.

    Nanešťastie, dioptrické šošovky vyhotovené na základe individuálnych požiadaviek, nie je možné vrátiť, ani za ne žiadať vrátenie peňazí, čo však nevylučuje možnosť reklamácie, ak majú šošovky výrobné vady.

  • Vrátite mi peniaze za vyhotovené dioptrické šošovky?

    Nanešťastie, dioptrické šošovky vyhotovené na základe Vašich individuálnych požiadaviek, nie je možné bezdôvodne vrátiť a následne za ne žiadať vrátenie peňazí. To však neplatí v prípade reklamácie, ak majú šošovky výrobné vady. V prípade vrátenia dioptrického rámu spolu so šošovkami, Vám budú vrátené peniaze len za okuliarový rám.

    Ak si Vaše šošovky chcete nechať, ale rám vrátiť, stačí nám ich poslať a my sa postaráme o zvyšok. Okuliare zašleme našim optikom, aby Vám šošovky profesionálne z rámu odstránili a odošleme Vám ich späť na Vašu adresu. V žiadnom prípade Vám však neodporúčame šošovky opätovne použiť. Sú vyrobené na mieru do konkrétneho rámu a v kombinácii s rámom inej veľkosti alebo tvaru by mohli Váš zrak poškodiť.

    POZNÁMKA: Po prijatí objednávky okuliarového rámu s dioptrickými šošovkami vyhotovenými na mieru, nie je možné, v prípade zrušenia takejto objednávky, žiadať vrátenie peňazí za objednané šošovky. A to ani v prípade, že objednávka ešte nebola vyexpedovaná.

  • Obdržali ste už moju vrátenú objednávku?

    Akonáhle Váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, budeme Vás informovať prostredníctvom e-mailu. Tento proces trvá spravidla 10 pracovných dní odo dňa odoslania zásielky.

    Odporúčame Vám odložiť si potvrdenie o odoslaní zásielky, pokým zásielku nepríjmeme, aby ste jej cestu k nám mohli v prípade potreby sledovať.

  • Suma, ktorá mi bola vrátená za objednávku, je nesprávna. Čo mám robiť?

    Veľmi nás mrzí, ak taká situácia nastane. Prosím, kontaktujte čím skôr náš Zákaznícky servis, aby sme vzniknutý problém mohli čo najskôr vyriešiť.

    Prosím, majte na pamäti, že vrátenie peňazí sa nevzťahuje na šošovky vyrobené pre zákazníka na mieru a na poplatok za platbu na dobierku.

  • Čo sa stane, ak zabudnem vyplniť Formulár na vrátenie?

    Zabudli ste k vrátenému produktu priložiť Formulár na vrátenie? Nerobte si starosti, náš tím, ktorý spracúva vrátené zásielky, pravdepodobne identifikuje Vašu objednávku na základe mena odosielateľa.

    Akonáhle Váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, budeme V
    ás informovať prostredníctvom e-mailu. Vrátenie peňazí môžete následne očakávať v priebehu najbližších pracovných dní.

  • Ako dlho trvá, kým mi budú vrátené peniaze?

    Vrátenie peňazí sme povinní uskutočniť do 14 kalendárnych dní odo dňa, kedy odstúpite od kúpnej zmluvy. Avšak, nie skôr, ako obdržíme vrátený produkt alebo potvrdenie o jeho odoslaní.

    Dĺžka prevodu následne závisí od typu Vašej platobnej karty, účtu a podmienok Vašej banky. Vo väčšine prípadov však prevod peňazí trvá 2 - 5 pracovných dní.

  • Čo mám robiť, ak som obdržal/a poškodený produkt?

    Veľmi nás mrzí, ak sa to niekedy stane. Robíme všetko pre to, aby sa podobným situáciám predišlo a snažíme sa akékoľvek chyby identifikovať ešte predtým, ako sa okuliare dostanú do Vašich rúk.

    Hneď ako zistíte, že je produkt poškodený, kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis a poskytnite nám nasledujúce informácie:
    • číslo objednávky
    • názov poškodeného produktu
    • popis poškodenia alebo ideálne fotografiu, ktorá ho potvrdzuje

    Akonáhle obdržíme Váš poškodený produkt, vrátime Vám poštovné náklady spojené s odoslaním produktu naspäť na našu korešpodenčnú adresu a hneď ako to bude možné, odošleme Vám náhradné nové okuliare v 100% stave.

  • Môžem objednávku vrátiť osobne?

    Osobné vrátenie objednávok v tomto momente nie je možné. Pri vrátení Vašej objednávky sa riaďte postupom na vrátenie, ktorý nájdete tu.


  • Platil/a som dobierkou, ako mi budú vrátené peniaze?

    Vrátenie peňazí prebieha elektronicky, bez ohľadu na to, aký spôsob platby bol pri objednávke zvolený. Ak ste si pri Vašej objednávke zvolili platbu na dobierku a rozhodnete sa ju vrátiť, kontaktujte, prosím, medzičasom náš Zákaznícky servis a zašlite nám nasledovné údaje:
    • IBAN a SWIFT kód 
    • meno majiteľa bankového účtu
    • adresu majiteľa bankového účtu

    Akonáhle Vašu vrátenú zásielku príjmeme, spracujeme ju a o vrátení peňazí Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

    Prosím, majte na pamäti, že pri platbe na dobierku,neprebieha vrátenie peňazí nijak inak ako bankovým prevodom. 

  • Ako môžem uplatniť 2-ročnú záruku?

    Aby sme mohli vyhodnotiť, či sa na Váš poškodený produkt vzťahuje záruka, prosím, pošlite nám emailom fotografiu produktu spolu s opisom poškodenia na kontakt@eyerim.sk a my sa Vám obratom ozveme s ďalšími inštrukciami.

    Akonáhle obdržíme produkt, ktorý chcete reklamovať, odošleme ho výrobcovi na posúdenie reklamácie. Prosím, majte na pamäti, že tento proces môže trvať do 30 dní.

    Ak vrátený produkt zahŕňa výrobné chyby*, postaráme sa o jeho výmenu za nový a bezchybný kus a odošleme Vám ho na naše náklady. V prípade, že sa produkt, ktorý sa rozhodnete reklamovať, už nevyrába, vrátime Vám zaň peniaze. Upozorňujeme, že doručenie náhradných produktov, ktoré nemáme momentálne na sklade, môže trvať niekoľko dní.

    * Výrobné chyby sú nedostatky vzniknuté počas procesu výroby z dôvodu nedodržania štandardov výrobcu pre daný typ produktu (chybné pánty, blednutie farieb, atď.). Za výrobné chyby sa nepovažujú nedostatky týkajúce sa dizajnových vlastností produktu. Za výrobné chyby sa taktiež nepovažujú poškodenia spôsobené vlastným zapríčinením alebo nesprávnou manipuláciou produktu.


  • Potrebujem nový Formulár na vrátenie, kde ho môžem nájsť?

    Neviete nájsť Váš Formulár na vrátenie? Nerobte si starosti, náhradný formulár na stiahnutie nájdete tu.

    Stačí postupovať podľa inštrukcií a uistiť sa, že vyplníte všetky informácie správne. Takto nám pomôžete Vašu vrátenú objednávku spracovať rýchlejšie. Formulár, prosím, zabaľte spolu s produktom, ktorý nám chcete vrátiť a odošlite nám ho na našu korešpondenčnú adresu.

Doručenie a poštovné

  • Aká je doba doručenia?

    Všetky najobľúbenejšie modely okuliarov držíme vždy skladom, aby sme Vám ich mohli odoslať čo najskôr. Tieto produkty sú na stránke ľahko rozpoznateľné - sú označené značkou “Skladom” a odosielame ich do 24 hodín.

    Produkty, ktoré túto značku nemajú, sú dostupné, no nemáme ich práve na sklade. Tie zvyčajne odosielame v priebehu 11 pracovných dní. Odhadovaná doba doručenia je uvedená individuálne na stránke každého produktu.

  • Môžem svoju zásielku sledovať?

    Áno, samozrejme!

    Okamžite po odoslaní Vašej objednávky obdržíte potvrdzujúci e-mail spolu so sledovacím číslom, na základe ktorého môžete cestu Vašich okuliarov sledovať. Po kliknutí na toto číslo v e-maily Vás automaticky presmeruje na sledovaciu stránku kuriérskej spoločnosti, ktorá Vám zobrazí stav Vašej zásielky.

  • Čo mám robiť, ak moje číslo zásielky nefunguje?

    V prípade niektorých kuriérskych služieb alebo počas rušného obdobia, ako sú Vianoce, môže aktivácia sledovacieho čísla trvať 1 - 4 dni.

    Ak Vaše sledovacie číslo nezobrazuje stav Vašej zásielky ani po tejto dobe alebo sa stav zásielky dlhšiu dobu nezmenil, kontaktujte náš Zákaznícky servis, aby sme Vám tento problém mohli pomôcť vyriešiť čo najrýchlejšie.

  • Je doručenie naozaj zadarmo?

    Áno. eyerim ponúka na všetky produkty doručenie úplne zadarmo - priamo k Vaším dverám. Poštovné je bezplatné do všetkých krajín Európskej Únie.

    Majte však na pamäti, že náklady na vrátenie produktu, hradí zákazník.

  • Prečo je platba dobierkou za poplatok?

    Pripomíname, že dobierka nie je spôsob doručenia. Všetky objednávky odosielame kuriérskou spoločnosťou a doručenie je bezplatné.

    Výberom dobierky si volíte spôsob, akým chcete za objednávku zaplatiť, nie spôsob, akým chcete, aby bola objednávka doručená. Pri odoslaní do vybraných krajín sa za dobierku účtuje poplatok.

  • Akým spôsobom doručujete?

    Na doručenie využívame spoľahlivé medzinárodné kuriérske spoločnosti, ktoré Vašu zásielku doručia priamo k Vašim dverám. Každú zásielku, ktorú odošleme, môžete sledovať a doručenie je samozrejme zadarmo.

    Kuriérska spoločnosť, ktorá Vašu zásielku doručí, sa môže líšiť na základe spôsobu platby a krajiny doručovania. Informáciu o tom, kto Vašu zásielku bude doručovať, nájdete v košíku a v e-mailovom potvrdení Vašej objednávky. Na Slovensku aktuálne využíváme nasledujúce kuriérske spoločnosti: DHL Parcel.

  • Môžem svoju zásielku presmerovať na inú adresu?

    Z dôvodu všeobecných predpisov sme schopní zmeniť Vašu adresu doručenia alebo kontaktné informácie iba v prípade, že sme Vašu objednávku ešte neodoslali. V takom prípade, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a poskytnite nám Vašu novú adresu doručenia, meno prijímateľa alebo telefónne číslo.

    V prípade, že ste od nás obdržali potvrdenie o odoslaní objednávky, Vaše údaje už nevieme zmeniť a odporúčame Vám kontaktovať priamo kuriérsku spoločnosť, ktorá Vám zásielku doručuje.

    Vačšina kuriérov doručuje zásielky počas bežnej pracovnej doby a môže pri prevzatí vyžadovať podpis. Z tohto dôvodu Vám odporúčame zvoliť adresu doručenia, na ktorej Vás alebo inú poverenú osobu kuriér v dobe doručovania zastihne.

  • Čo sa stane, ak zásielku nemôžem prebrať?

    Väčšina kuriérskych spoločností kontaktuje zákazníkov ohľadom času doručenia v predstihu, a to telefonicky alebo prostredníctvom SMS správy. Ak Vám čas a miesto doručenia v oznámenom čase nevyhovuje, stačí kontaktovať kuriérsku spoločnosť a dohodnúť sa na inom čase doručenia alebo si nechať zásielku doručiť na najbližší Parcelshop (ak túto službu spoločnosť ponúka).

    Podmienky a pravidlá doručenia sa častokrát líšia, a čo platí v jednej kuriérskej spoločnosti alebo krajine doručovania, nemusí platiť inde. Z tohto dôvodu Vám odporúčame riadiť sa inštrukciami, ktoré pri zmene doručenia môžete od kuriérskej spoločnosti obdržať.

  • Môžem si zvoliť presný deň/čas, kedy bude moja zásielka doručená?

    Nie sme schopní poskytnúť Vám presný dátum a čas doručenia Vašej zásielky. Odhadovaná doba doručenia každej objednávky je zobrazená v nákupnom košíku a v e-mailovom potvrdení o prijatí objednávky.

    V prípade, že Vaša objednávka ešte nebola odoslaná a jej doručenie potrebujete z nejakého dôvodu odložiť, kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis a poskytnite nám približný dátum, kedy budeme môcť Vašu zásielku odoslať.

    Akonáhle Vašu objednávku odošleme, budeme Vás informovať prostrednícvtvom e-mailu spolu s Vašim sledovacím číslom, na základe ktorého môžete cestu Vašich okuliarov sledovať. Po kliknutí na toto číslo Vás automaticky presmeruje na sledovaciu stránku kuriérskej spoločnosti, ktorá Vám zobrazí stav doručovania Vašej zásielky. 

  • Môžem si nechať doručiť svoju zásielku na pracovnú adresu?

    Vašu zásielku môžeme odoslať na akúkoľvek adresu, na ktorej sa zdržiavate, bez ohľadu na to, či je to adresa Vášho bydliska alebo práce.

    Vačšina kuriérov doručuje zásielky počas bežnej pracovnej doby a môže pri prevzatí vyžadovať podpis. Z tohto dôvodu Vám odporúčame zvoliť adresu doručenia, na ktorej Vás alebo inú poverenú osobu, kuriér v dobe doručovania zastihne.

  • Čo v prípade, ak svoju zásielku nepreberiem?

    Vačšina kuriérskych spoločností kontaktuje zákazníkov ohľadom času doručenia v predstihu, a to telefonicky alebo prostredníctvom SMS správy. Ak Vám čas a miesto doručenia v oznámenom čase nevyhovuje, stačí kontaktovať kuriérsku spoločnosť a dohodnúť sa na inom čase doručenia alebo si nechať zásielku doručiť na najbližší Parcelshop (ak túto službu spoločnosť ponúka).

    Ak sa Vám Vašu zásielku nepodarí prevziať v stanovenom čase, môžete očakávať, že sa v najbližších dňoch vráti naspäť k odosielateľovi, teda k nám. Ak sa tak stane, po jej prevzatí Vás budeme informovať a v prípade záujmu Vám zásielku prepošleme.

    Upozorňujeme, že zásielku Vám môžeme preposlať iba raz. Vaša objednávka bude po druhom neúspešom pokuse o doručenie automaticky zrušená a peniaze Vám budú v prípade platby vopred vrátené.

Technické problémy

  • Ako sa môžem prihlásiť na odber newslettera?

    Ak sa rozhodnete prihlásiť sa na odber newslettera, môžete sa spoľahnúť, že už nikdy nezmeškáte žiadne novinky a špeciálne ponuky.

    Najjednoduchším spôsobom ako sa prihlásiť na odber nášho newslettera, je presunúť sa na spodnú časť našej úvodnej stránky, vyplniť e-mailovú adresu, kliknúť na „PRIHLÁSIŤ“ a je to. Ste oficiálnym odoberateľom nášho newslettera! Navyše, ak sa na odber newslettera prihlásite na tomto mieste, dostanete od nás uvítaciu zľavu na Váš prvý nákup.

  • Mám problém s prihlásením sa do môjho účtu.

    Ak pri pokuse o prihlásenie sa do Vášho účtu narazíte na chybovú správu, ktorá hovorí, že Vaša e-mailová adresa alebo heslo sú nesprávne, skontrolujte nasledovné:
      • Uistite sa, že Váš účet bol úspešne vytvorený, keď ste sa na našej stránke registrovali prvýkrát. Ak registrácia prebehla v poriadku, obdržali ste od nás uvítací e-mail. Ak sa vám tento e-mail nepodarí nájsť, môže to znamenať, že ste pri registrácii urobili chybu v e-mailovej adrese a Váš účet nebol vytvorený správne.
      • Prihlásenie sa na odber nášho newslettera nezaručuje vytvorenie eyerim účtu. Ak ste sa prihlásili na odber newslettera a chcete si vytvoriť eyerim účet, potrebná je samostatná registrácia.
      • Skontrolujte, či ste pri pokuse o prihlásenie použili e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste použili pri registrácii.
      • Ak si neviete spomenúť na Vaše heslo, kliknite na „Zabudli ste heslo? Kliknite sem“. Vyplňte Vašu e-mailovú adresu a my Vám odošleme e-mail s odkazom, na ktorom si budete môcť vytvoriť nové heslo.
      • Ak ste ani po kontrole vyššie uvedených krokov Váš problém s prihlásením sa do Vášho účtu nevyriešili, kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis a poskytnite nám čo najviac detailov.

  • Musím si na vašej stránke vytvoriť účet, ak chcem nakupovať?

    Nie, nemusíte.

    Informácie ohľadom stavu Vašej objednávky od nás vždy dostanete prostredníctvom e-mailu. Avšak, registrácia prináša výhody, ak sa rozhodnete u nás nakupovať opäť v budúcnosti. Vaše údaje si zapamätáme a vďaka tomu si Vašu ďalšiu objednávku vytvoríte rýchlosťou blesku. Vo Vašom účte si môžete kedykoľvek pozrieť Vaše predchádzajúce objednávky, upraviť preferované doručovacie a fakturačné adresy, zmeniť kontaktné údaje a ušetriť tak čas.

    Upozorňujeme, že akékoľvek zmeny, ktoré vo Vašom účte vykonáte, sa neodzrkadlia vo Vašich aktuálnych objednávkach. Ak napríklad vo Vašom účte zmeníte adresu doručenia, zmena bude viditeľná až vo Vašej ďalšej objednávke.

  • Ako sa môžem odhlásiť z odberu vašich reklám/newslettera?

    Ak si neželáte naďalej odoberať náš newsletter, môžete sa odhlásiť z jeho odberu kliknutím na „Odhlásiť z odberu“ na konci ktoréhokoľvek newslettera, ktorý ste od nás nedávno obdržali.

    Ak neskôr zmeníte Váš názor a budete sa chcieť na jeho odber opäť prihlásiť, môžete tak urobiť rovnako ako v minulosti. Žiaľ, v prípade opätovného prihlásenia na odber newslettera už neobdržíte uvítaciu zľavu.

  • Zabudol/la som svoje heslo, ako ho môžem obnoviť?

    Ak si neviete spomenúť na Vaše prihlasovacie heslo, nezúfajte, do Vášho účtu sa dostanete v priebehu niekoľkých minút.

    Prejdite na prihlasovaciu stránku a kliknite na „Zabudli ste heslo? Kliknite sem“. Vyplňte Vašu e-mailovú adresu a my Vám odošleme e-mail s odkazom, na ktorom si budete môcť okamžite vytvoriť nové heslo.

  • Mám problém s platbou na vašej stránke.

    Mrzí nás, ak niekedy pri Vašej objednávke narazíte na problém s platbou.

    Prosím, vždy sa uistite, že sú všetky informácie, ktoré je potrebné v kroku Platba vyplniť, správne. Napr. číslo karty, e-mailová adresa, meno, atď. Ak Váš problém s konkrétnym typom platby aj naďalej pretrváva, najjednoduchším spôsobom ako dokončiť Váš nákup je zvoliť iný spôsob platby.

    V prípade, že je Vaša platba stále neúspešná alebo iný spôsob platby zvoliť nechcete, kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis a poskytnite nám čo najviac detailov, aby sme tento problém mohli spoločne vyriešiť čo najskôr.

  • Neobdržal/a som potvrdenie objednávky, je všetko v poriadku?

    Ak sa vám vo Vašej e-mailovej schránke nedarí nájsť potvrdenie Vašej objednávky, postupujte nasledovne:

      • Skontrolujte sekciu "Nevyžiadaná pošta" alebo iné filtre, ktoré vo Vašej e-mailovej schránke používate, napr. "Reklamy", či "Spam".
      • Uistite sa, že ste vašu objednávku úspešne odoslali, t.j. platba bola akcepetovaná.

    Ak ani naďalej neviete nájsť Vaše potvrdenie, je možné, že ste pri vyplňovaní Vašich osobných údajov urobili chybu v e-mailovej adrese alebo Vaša platba bola z nejakého dôvodu neúspešná. V takom prípade, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a čo najpresnejšie nám opíšte Váš problém, aby sme ho spolu mohli vyriešiť čo najskôr.

  • Moja objednávka
  • Platby, akcie a zľavové kupóny
  • Produkty, značky a dostupnosť
  • Vrátenie produktu a peňazí
  • Doručenie a poštovné
  • Technické problémy
  • Vrátenie tovaru
  • Otázky