• E-shop
  • Info
  • Účet

Pomoc a informácie

Moja objednávka

Ako môžem overiť stav mojej objednávky?

Stav vašej objednávky môžete jednoducho sledovať tu. Stačí vám na to iba číslo objednávky a Vaša emailová adresa.

Môžem zmeniť už prijatú objednávku?

Do už prijatej objednávky nie je žiaľ možné aplikovať žiadne zmeny týkajúce sa vybraného modelu okuliarov, jeho farebného prevedenia či veľkosti. Nie je tiež možné meniť druh vybraných dioptrických skiel či spôsob dopravy. V takomto prípade však, ak objednávka nebola ešte zaregistrovaná na odoslanie v prepravnej spoločnosti, môžeme vašu objednávku stornovať a následne si môžete priamo cez internetovú stránku vytvoriť novú objednávku na vyhovujúci produkt.


Ak si želáte upraviť zadané hodnoty dioptrických skiel, ako najrýchlejšie kontaktujte náš zákaznícky servis na [email protected]. Ak sa výroba skiel v našom optickom laboratóriu ešte nezačala, parametre dioptrií budeme môcť upraviť.

Aké sú dostupné metódy platby?

Aktuálne si u nás môžete vybrať jednu z nasledujúcich platobných metód:


  • kreditná/debetná karta

  • Google Pay

  • Apple Pay

  • Trust Pay

  • dobierka


Všetky platby sú uskutočňované prostredníctvom platobných brán, ktoré využívajú najvyspelejšie technológie v oblasti ochrany údajov a vylučujú možnosť podvodov.


V prípade objednávok obsahujúcich tovar na mieru (dioptrické sklá, ktoré budú vyrobené podľa individuálneho receptu zákazníka) je dostupná výlučne platba vopred.


Platba na dobierku je dostupná v prípade objednávok neobsahujúcich dioptrické sklá a nepresahujúcich sumu 150 €.

Neobdržal/a som potvrdenie objednávky, je všetko v poriadku?

Ak sa vám vo vašej e-mailovej schránke nedarí nájsť potvrdenie vašej objednávky, postupujte nasledovne:

  • Skontrolujte sekciu Nevyžiadaná pošta alebo iné filtre, ktoré vo vašej emailovej schránke používate, napr. Reklamy či Spam.

  • Uistite sa, že ste vašu objednávku úspešne odoslali, t.j. platba bola akceptovaná.


Ak ani naďalej neviete nájsť vaše potvrdenie, je možné, že ste pri vyplňovaní vašich osobných údajov urobili chybu v emailovej adrese alebo bola vaša platba z nejakého dôvodu neúspešná. V takom prípade, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis a čo najpresnejšie nám opíšte váš problém, aby sme ho spolu mohli vyriešiť čo najskôr.

Dostanem k objednávke faktúru?

Faktúru vystavujeme automaticky ku každej objednávke.


V prípade objednávok zaplatených vopred ju obdržíte v automatickej emailovej správe informujúcej o odoslaní objednávky.


Ak ste si vybrali spôsob platby na dobierku, faktúra bude vystavená po doručení a zaplatení objednávky. Následne, v priebehu 24 hodín po doručení zásielky, ju obdržíte prostredníctvom automatickej emailovej správy.


Faktúry vystavujeme výlučne v elektronickej podobe, ich papierová forma nie je súčasťou zásielky. 


Môžem dostať ku svojej objednávke faktúru na firmu?

Áno, túto možnosť nájdete zobrazenú priamo v košíku v procese zadávania objednávky. Fakturačnú adresu, spolu s firemnými údajmi, budete môcť vyplniť priamo na internetovej stránke počas zadávania objednávky.

Môžem zrušiť objednávku?

Vašu objednávku môžeme stornovať iba v prípade, ak zásielka ešte nebola zaregistrovaná v prepravnej spoločnosti. V takejto situácií kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis telefonicky či prostredníctvom emailu a pripravte si číslo objednávky, ktorú si želáte stornovať. Vašu žiadosť ako najrýchlejšie spracujeme a zrušenie vám potvrdíme prostredníctvom emailovej správy.


V prípade, že ste objednávku zaplatili vopred, spracujeme taktiež jej refundáciu. Vrátenie peňazí na váš účet môže potrvať do 3 pracovných dní. Táto lehota záleží aj od konkrétneho vami vybraného typu platby či vašej banky.


V prípade, že si želáte zrušiť objednávku obsahujúcu dioptrické sklá podľa vášho individuálneho receptu, takúto požiadavku budeme vedieť spracovať výlučne v prípade, keď sa zábrus dioptrických skiel ešte nezačal. V takejto situácií kontaktujte náš zákaznícky servis, ktorý preverí aktuálny stav vašej objednávky a bude vás detailnejšie informovať o ďalších krokoch.

Termíny a spôsoby doručenia

Aké sú termíny doručenia?

Predpokladané termíny doručenia nájdete vždy zobrazené na stránke konkrétneho modelu. V prípade, že daný model máme dostupný skladom, termín jeho doručenia je 1 - 3 pracovné dni.


V ponuke však máme taktiež modely, ktoré sú dostupné na objednávku. V prípade týchto produktov sa doby doručenia môžu líšiť, vždy sú však zobrazené na stránke produktu.


V prípade objednávok kompletných dioptrických okuliarov, čiže rámu spolu s dioptrickými sklami vyrobenými podľa individuálneho receptu, sa lehota dodania predlžuje o čas potrebný na výrobu skiel. Doba trvania výroby záleží od konkrétnej zvolenej konfigurácie skiel. Celkový termín doručenia takéhoto typu objednávky je automaticky vypočítavaný systémom počas zadávania objednávky a je zobrazovaný priamo v konfigurátore skiel, ako aj v košíku pri finalizácii objednávky.

Aké spôsoby doručenia si môžem vybrať a aký je poplatok za poštovné?

Aktuálne si môžete vybrať z nasledujúcich spôsobov doručenia:


  • Packeta kuriér - doručenie na adresu 1,65 €

  • Packeta - osobný odber 1,00 €

  • DPD Slovensko 2,00 €

  • SPS balíkovo 1,00 €

  • Osobný odber (Senec) zadarmo



V prípade objednávok v hodnote nad 70 € je akákoľvek dostupná metóda doručenia podľa vášho výberu bezplatná.

Ponúkate doručenie zadarmo?

Áno, objednávky v hodnote nad 70 € vám doručíme úplne zadarmo.

Odosielate do zahraničia?

Môžem zmeniť adresu či spôsob doručenia mojej zásielky?

V prípade, že vaša objednávka nebola ešte zaregistrovaná v prepravnej spoločnosti, zmenu adresy doručenia vieme vykonať. Zmena spôsobu doručenia v už prijatej objednávke však, žiaľ, možná nie je.


Ak už zásielka s vašou objednávkou bola zaregistrovaná v kuriérskej spoločnosti, zmenu adresy doručenia budete môcť vykonať výlučne kontaktujúc sa priamo s prepravnou spoločnosťou. Presný proces záleží od konkrétneho prepravcu, ktorého ste si pre doručenie vašej objednávky zvolili.

Nestihol som si prevziať balík, môžete ho opätovne odoslať?

Opätovné odoslanie zásielky po neúspešnom doručení je možné iba v prípade objednávok kompletných dioptrických okuliarov. V takejto situácii kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis, ktorý zabezpečí opätovné odoslanie vašej zásielky.


V prípade iných typov produktov (slnečné či lyžiarske okuliare) táto možnosť dostupná nie je. Po neúspešnom doručení bude zásielka s vašou objednávkou automaticky vrátená na náš sklad a vaša objednávka automaticky stornovaná. Zrušenie objednávky vám potvrdíme prostredníctvom automatickej emailovej správy. V prípade, že objednávka bola zaplatená vopred, pri zrušení objednávky bude automaticky spracovaná aj jej refundácia. Vrátenie finančných prostriedkov za stornovanú objednávku môže trvať do 3 pracovných dní od obdržania potvrdenia o jej zrušení.

Akcie a zľavy

Môžem použiť dva zľavové kupóny súčasne?

Nie, môžete použiť iba jeden kód naraz.

Ak som si objednal/a dve položky počas akcie a rozhodol/la sa vrátiť jednu z nich, ako to ovplyvní moju refundáciu?

Závisí to od podmienok konkrétnej akcie, ktorú ste uplatnili. Naše promo kódy majú konkrétne podmienky, ktoré musíte splniť, aby ste ich mohli použiť na svoju objednávku. Ak si objednáte s použitím jedného z našich promo kódov a potom sa rozhodnete vrátiť položku, ktorá už nesplňuje podmienky promo kódu, suma, ktorá vám bude refundovaná, môže byť upravená.


Príklad, ako môže byť refundácia upravená, je uvedený nižšie:


Akcia ponúka 15 % zľavu na akúkoľvek objednávku nad 100 €

Celková suma vašej objednávky je 110 €

Vrátená položka má hodnotu 20 €

Čistá hodnota objednávky po stornovaní je 90 €


Keďže vrátenie znižuje celkové výdavky pod minimálnu sumu 100 €, refundácia bude upravená tak, aby to zohľadnila, a zľava 15 % bude odstránená. To znamená, že za produkt, ktorý ste sa rozhodli ponechať, zaplatíte plnú cenu. My vám vrátime zostávajúcu sumu, čo je celková cena objednávky mínus plná cena produktu, ktorý ste sa rozhodli ponechať.

Čo ak dostanem len niektoré z objednaných položiek, pretože mi bolo oznámené, že položka(y) nemôžu byť zo strany predávajúceho dodané, a moja objednávka už nespĺňa podmienky uplatnenej akcie?

Ak ste dostali email, že jedna alebo viac položiek nie je na sklade, môže to ovplyvniť vrátenie peňazí, ak ste použili promo kód. Mysleli sme si, že položka je na sklade, keď ste zadali objednávku. Keď sme však začali baliť vašu objednávku, uvedomili sme si, že položka už nie je dostupná.


Ak som zakúpil/a okuliare počas časovo obmedzenej akcie a chcel/a by som ich vymeniť za nový/odlišný produkt a zachovať si zľavu, je to možné?

Nie, zľavy sú dostupné iba počas obdobia, keď je akcia aktívna. Po skončení akcie vám už nemôžeme na novú objednávku ponúknuť tú istú zľavu znova.

Chcel/a som kúpiť produkt, ale čakal/a som na lepšiu ponuku, a odvtedy sa cena produktu zmenila. Môžem požiadať o predchádzajúcu cenu?

Ceny produktov, ktoré predávame, sa často menia v súlade s politikou dynamickéj cenotvorby, čo nám pomáha poskytovať najlepšie ceny pre našich zákazníkov. Politika sa opiera o rôzne parametre a porovnávanie s trhovými cenami, a niekedy sa tiež stretávame s technickými problémami, ktoré môžu spôsobiť významné zmeny v cenách. Vždy sa snažíme poskytnúť našim zákazníkom najlepšiu ponuku, tak neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis pre pomoc.

Zabudol/la som použiť zľavový kód pri zadávaní objednávky. Môžem ho pridať neskôr?

Ak už akcia so zľavovým kódom, ktorý ste chceli použiť, skončila, nie je možné kód použiť spätne.


Ak je akcia stále aktívna a chcete použiť zľavu na aktuálnu objednávku, obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý vám s tým pomôže.

Môj zľavový kód nefunguje. Čo mám robiť?

V prvom rade sa, prosím, uistite, že všetky produkty v košíku spĺňajú podmienky kupónu, ktorý sa pokúšate použiť.


Ak akcia so zľavovým kódom, ktorý ste chceli použiť, už skončila, nie je možné kód použiť.


Ak je akcia stále aktívna a je aktívne inzerovaná na našej webovej stránke alebo na iných marketingových kanáloch a kód nefunguje, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis, aby ste ich informovali o probléme.

Ak som urobil/a objednávku počas akcie 2+1 zdarma, ako ovplyvní vrátenie jedného alebo viacerých produktov mojú refundáciu?

Vzhľadom na to, že zľava je podmienená množstvom zakúpených položiek pre akcie typu 2+1 zdarma, vrátenie jednej alebo viacerých položiek by spôsobilo porušenie podmienok kampane a zrušilo by zľavu na tretiu položku.

Preto celková suma vrátenky závisí od počtu vrátených položiek a ich pôvodnej hodnoty pred zľavou.

Ak zákazník vráti výrobok, ktorý nebol najlacnejším výrobkom (t.j. dostal ho „zdarma“ ako súčasť kampane 2+1 zdarma), zákazník musí vrátiť tento výrobok / výrobky spolu s najlacnejším výrobkom, ktorý dostal zadarmo ako súčasť promoakcie.

Ak sa tak nestane a účastník vráti len výrobok / výrobky, ktoré nedostal zdarma, bude vrátený rozdiel medzi celkovou sumou zaplatenou za objednávku a sumou za výrobky, ktoré zákazník ponechal, vrátane celkovej sumy za výrobok, ktorý bol dodaný zdarma ako súčasť promoakcie.

Dioptrické sklá ako tovar na mieru, žiaľ, refundácii nepodliehajú.

Dioptrické sklá a recept

Môžem si objednať kompletné dioptrické okuliare so sklami podľa môjho receptu?

Áno, ako certifikovaná očná optika vám vieme vyhotoviť kompletné dioptrické okuliare spolu so sklami vyrobenými podľa vašich individuálnych potrieb. Celý proces je veľmi jednoduchý: stačí, ak si na našej internetovej stránke vyberiete vyhovujúci model rámu a v našom konfigurátore skiel vyplníte hodnoty dioptrií podľa vášho receptu. Nie ste si istý, ako správne vyplniť hodnoty? To vôbec nevadí. V takomto prípade môžete k vašej objednávke nahrať fotografiu vášho receptu a naši optici sa už o zvyšok postarajú.


Vaše okuliare môžete vylepšiť tiež filtrom modrého svetla, slnečnými dioptriami či fotochromatickými (samozafarbovacími) sklami.

Potrebujem na objednanie dioptrických okuliarov recept od očného lekára?

Nie, recept od očného lekára pre objednanie dioptrických okuliarov nie je nevyhnutný. Okuliare si môžete objednať tiež na základe merania optometristu v očnej optike, či podľa hodnôt dioptrií vašich súčasných okuliarov, ktoré jednoducho zadáte do nášho konfigurátora skiel.


Ak ste však očné vyšetrenie neabsolvovali v priebehu posledného roka, pred objednaním okuliarov vám odporúčame návštevu vášho očného lekára či optometristu. Profesionálne a bezplatné meranie zraku vám radi ponúkneme aj v našej kamennej predajni na Blumentálskej 25 v Bratislave. Objednať sa môžete jednoducho a rýchlo tu.

Aké druhy dioptrických skiel máte v ponuke a kde sa o nich môžem dozvedieť viac?

Kompletnú ponuku našich dioptrických skiel aj s ich detailnejším popisom môžete nájsť tu.

Ako mám v objednávke správne vyplniť údaje z receptu?

Robíme všetko pre to, aby online nákup dioptrických okuliarov u nás bol čo najpohodlnejší a najjednoduchší. Náš konfigurátor dioptrických skiel je navrhnutý tak, aby ste v každom kroku objednávky a výberu skiel mali k dispozícii všetky informácie potrebné pre správny výber skiel či vyplnenie hodnôt vašich dioptrií.


Detailnejšie informácie o tom, ako správne čítať predpis na okuliare, môžete nájsť tu.


Ak si však napriek tomu nie ste istý/á, ako hodnoty správne vyplniť, nevadí. Stačí, ak k vašej objednávke nahráte fotografiu vášho receptu a naši optici sa postarajú o to, aby vaše sklá boli vyrobené presne podľa vašich individuálnych potrieb.

Potrebujem vymeniť dioptrické sklá do môjho rámu. Ponúkate aj takúto službu?

Takúto službu v rámci internetových objednávok, žiaľ, dostupnú nemáme. Dioptrické sklá sú dostupné výlučne v kombinácii s kúpou rámu.


Službu výmeny skiel do vášho rámu vám však radi poskytneme v našej kamennej predajni.

Mám vysoké dioptrie a v konfigurátore skiel neviem nájsť tieto hodnoty.

V prípade internetových objednávok vám vieme ponúknuť vyhotovenie dioptrických skiel do maximálnych hodnôt sférických dioptrií -10/+6 a cylindra -+3.


Dioptrické sklá s vyššími dioptriami vám radi ponúkneme v našej kamennej predajni.

Vrátenie produktu a peňazí

Ako a v akej lehote môžem vrátiť objednávku?

Každú objednávku, či jej časť, môžete bezplatne a bez udania dôvodu vrátiť v termíne do 30 dní od jej doručenia. Stačí, ak jej vrátenie zaregistrujete online priamo na našej internetovej stránke. Na vašu emailovú adresu vám následne zašleme kód na bezplatné odoslanie zásielky prostredníctvom spoločnosti Packeta, spolu s inštrukciami týkajúcimi sa ďalších krokov.

Môžem vrátiť akýkoľvek druh produktu, aj dioptrické okuliare?

Áno, vrátiť môžete akýkoľvek u nás zakúpený produkt.

Pokiaľ ste si u nás po prvýkrát kúpili dioptrické okuliare so sklami eyerim vision (s akýmkoľvek vylepšením), môžete ich vrátiť do 30 dní od ich doručenia a my vám vrátime plnú sumu. Táto podmienka vrátenia sa vzťahuje iba na jedny okuliare z vašej objednávky (v prípade zakúpenia viacerých kusov sa plná suma vracia za najlacnejší model) vytvorenej online (teda nie v našej kamennej predajni).

V prípade, že sa rozhodnete vrátiť dioptrické okuliare obsahujúce sklá Essilor premium vyrobené podľa vášho individuálneho receptu, budeme vám môcť vrátiť výlučne sumu za dioptrický rám. V takejto situácii vám však po vrátení okuliarov dioptrické sklá môžeme zaslať späť. Vrátené okuliare zašleme našim optikom, aby vám sklá profesionálne z rámu odstránili a odošleme vám ich späť na vašu adresu. Ak máte záujem o túto možnosť, môžete ju označiť priamo pri vypĺňaní online vratkového formulára.


*Nulové dioptrie nie sú tovarom na mieru. V prípade vrátenia okuliarov s nulovými dioptrickými hodnotami vám bude vrátená plná suma za objednávku.


Musím hradiť náklady na odoslanie spätnej zásielky?

Nie, odoslanie spätnej zásielky je úplne bezplatné. Po zaregistrovaní online vrátenia vám na vašu emailovú adresu zašleme kód na bezplatné odoslanie zásielky z ktoréhokoľvek podacieho miesta spoločnosti Packeta.

Môžem namiesto vrátenia peňazí produkt vymeniť za iný?

Takáto možnosť, žiaľ, dostupná nie je. Všetky vrátené objednávky sú automaticky refundované. Ak máte záujem o kúpu iného modelu, veľkosti, či farebného prevedenia, môžete zadať novú objednávku cez našu internetovú stránku.

Dostali ste už moju spätnú zásielku?

Stav vašej spätnej zásielky si môžete jednoducho skontrolovať pomocou sledovacieho čísla zásielky priamo na stránke spoločnosti Packeta. Toto číslo môžete nájsť na štítku na bezplatné vrátenie, ktorý vám bol odoslaný v prílohe automatickej emailovej správy potvrdzujúcej registráciu vrátenia.

Ako dlho trvá procedúra vrátenia?

Celý proces by nemal trvať dlhšie ako 10 pracovných dní od momentu odoslania zásielky späť k nám. Ukončenie procesu vrátenia, ako aj vrátenie finančných prostriedkov, vám potvrdíme prostredníctvom automatickej emailovej správy.

Akým spôsobom mi budú vrátené peniaze?

V prípade objednávok uhradených vopred bude refundácia automaticky spracovaná na účet, z ktorého bola objednávka zaplatená.


Ak ste si zvolili platbu na dobierku, pri registrácií vrátenia budete mať možnosť vyplniť číslo účtu, na ktoré si želáte poukázať sumu za vrátený tovar.


*V prípade vrátenia platby na dobierku je možné refundáciu vykonať výlučne na slovenské číslo účtu.

Reklamácie

Ako si môžem uplatniť 2-ročnú záruku?

Záručná doba na každý zakúpený produkt je 2 roky. Záruka sa vzťahuje na všetky výrobné chyby, a to bez výnimky. Nevzťahuje sa však na poškodenia rámu alebo skiel spôsobených bežným každodenným nosením ani na akékoľvek mechanické poškodenie. Ak si želáte uplatniť svoju záruku, zaregistrujte svoju požiadavku tu.

Po registrácii reklamácie na Vašu emailovú adresu obdržíte REKLAMAČNÝ FORMULÁR s ďalšími pokynmi na odoslanie balíka s reklamovaným produktom. Vytlačte si, prosím, formulár a postupujte podľa pokynov na odoslanie.

Akonáhle obdržíme zásielku s reklamovaným produktom, odošleme ho priamo výrobcovi na posúdenie reklamácie. Majte, prosím, na pamäti, že tento proces môže trvať do 30 dní.

Prečo nemôžem zaregistrovať svoju žiadosť o reklamáciu?

Ak máte problémy s vyplnením online reklamácie, skontrolujte, prosím, či:

• číslo objednávky a emailová adresa sa zhodujú s tými, ktoré boli vyplnené pri zadávaní objednávky a neobsahujú zbytočné medzery či bodky. Skontrolujte, prosím, taktiež správnosť malých a veľkých písmen.
• objednávka nebola doručená pred viac ako 2 rokmi a záruka sa na ňu z toho dôvodu už nedá uplatniť

Ak ste skontrolovali tieto body a problémy s registráciou pretrvávajú, kontaktujte nás na adrese [email protected]

Kde nájdem reklamačný formulár?

Reklamačný formulár bude priložený k e-mailu, ktorý obdržíte po zaregistrovaní reklamácie na našej webovej stránke.

Na akú adresu mám odoslať poškodený produkt?

Adresu na odoslanie reklamovaného tovaru nájdete v Reklamačnom formulári, priloženom k e-mailu, ktorý obdržíte po zaregistrovaní Vašej reklamácie.

Prosíme Vás, aby ste okuliare starostlivo zabalili a odoslali na túto adresu:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovensko


Balík môžete poslať prostredníctvom Vami zvolenej kuriérskej spoločnosti/služby, či taktiež poštou. Uschovajte si, prosím, potvrdenie o odoslaní alebo sledovacie číslo balíka pre prípad komplikácií. Po prijatí a spracovaní balíka Vás budeme kontaktovať prostredníctvom emailovej správy.

Kedy môžem očakávať informácie o vyjadrení k mojej reklamácií?

Akonáhle náš zákaznícky servis prijme a skontroluje Vašu zásielku, na Vašu emailovú adresu obdržíte informáciu o stave Vašej reklamácie. Doručenie a spracovanie balíka trvá spravidla do 10 pracovných dní.

Poznámka: Reklamačný proces môže trvať do 30 dní od prijatia zásielky s reklamovaným tovarom.

Recenzie produktov

Ako môžem pridať recenziu?

Niekoľko týzdňov po vašom úspešnom nákupe vám pošleme email s prosbou o recenziu vami zakúpeného produktu, kde nájdete priamy prelink na stránku.

Postup pridania recenzie je jednoduchý:
1) Najskôr ohodnoťte produkt počtom hviezdičiek od 1 do 5 hviezdičiek, pričom 5 je najvyššie hodnotenie.
2) Napíšte názov, ktorý zhrnie vaše skúsenosti s produktom. Uveďte ho jasne a stručne, aby ostatní zákazníci ľahko pochopili, o čom je vaša recenzia.
3) V komentári popíšte produkt, aké sú jeho plusy či mínusy a vašu celkovú spokojnosť/nespokojnosť s okuliarmi.
4) Poskytnite akékoľvek tipy alebo rady, ktoré môžete mať pre ostatných zákazníkov, ktorí zvažujú kúpu rovnakých okuliarov.
5) Dokončite svoju recenziu zhrnutím vašich myšlienok o produkte a tiež tým, či by ste ho odporučili ostatným.
6) Nezabudnite byť pri recenzii úprimní, objektívni a vyhnite sa nepovolenému obsahu, kvôli ktorému by musela byť recenzia neschválená.
7) Nakoniec si pred odoslaním recenziu prečítajte, aby bola jasná a výstižná.

Ako zabezpečiť schválenie vašej recenzie?

1) Ohodnoťte produkt hviezdičkami (od 1 do 5) a vyplňte komentár.
2) Píšte pravdivo, úprimne, nebojte sa zmieňovať aj negatíva.
3) Hodnoťte iba produkt, s ktorým máte priamu skúsenosť.
4) Recenzie nekopírujte z iných webových stránok.
5) Recenziu napíšte v rovnakom jazyku ako web, na ktorom ste nakupovali.
6) Dorazil vám výrobok neskoro, bol poškodený obal alebo sme vám zle poradili? Nepíšte to do recenzie, lepšie bude nás na to upozorniť pomocou reklamačného formulára alebo kontaktuje priamo náš zákaznícky servis [email protected]

Čomu sa pri písaní recenzie určite vyvarovať?

1) Vulgarizmom, rasizmu, vyzývaniu k násiliu, osobným útokov a pod.
2) Falošným recenziám s motiváciou uviesť našich zákazníkov do omylu.
3) Uvádzaniu osobných údajov (vašich alebo tretej strany) a celkovo porušovaniu ochrany súkromia.
4) Otázkam: na tieto účely je vám k dispozícii náš zákaznícky servis.
5) Spomínaniu problémov priamo nesúvisiacich s výrobkom, t.j. sťažnosti na dopravu, poškodené balenie, a pod.
6) Propagovaniu iných nesúvisiacich produktov a/alebo služieb.

Dobre vedieť

Postup vrátenia

Ako postupovať pri vrátení okuliarov?

Vašu objednávku, či jej časť, môžete bezplatne vrátiť do 30 dní od jej doručenia.



Ako postupovať pri vrátení?

  1. Vrátenie objednávky zaregistrujte online priamo tu.

  2. Okuliare dôkladne zabaľte do originálneho balenia, v ktorom vám boli doručené. Nezabudnite, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave a obale, spolu so všetkými doplnkami, ako napríklad čistiaca handrička, okuliarové púzdro, certifikát originality, atď. V prípade vrátenia zabrúsených okuliarov musí vrátený produkt obsahovať aj plastové demo sklá.

  3. Balík spolu s heslom, ktoré ste obdržali emailom po online registrácií vrátenia prineste na ktorékoľvek podacie miesto spoločnosti Packeta. Obsluhe nadiktujte heslo. Tá následne vytlačí etiketu potrebnú na podanie zásielky. Za odoslanie balíka nič neplatíte.

  4. Akonáhle váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, o vrátení peňazí vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Vrátené objednávky spravidla spracujeme do 10 pracovných dní.

Zákaznícky servis

Náš zákaznícky servis je tu pre Vás každý pracovný deň.
Zakaždým si prečítame všetky Vaše otázky a odpovieme na ne v priebehu 48 hodín.

+421 232 195 370
Pon - Pia, 8:00 - 16:00

Korešpondenčná adresa

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovensko

Adresa sídla

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
052 01, Spišská Nová Ves
Slovensko

IČO: 47 970006
DIČ: 2024164153
IČ DPH: SK2024164153
Spoločnosť zapísaná v registri Okresného súdu Košice I, oddiel Sro, vl. č. 36601/V.

Kamenná predajňa Blumentálska 25, 81107 Bratislava

Tel. číslo: +421 232 195 370
Otváracie hodiny:
PO 09:30 - 19:30
UT 10:00 - 18:00
ST 09:30 - 19:30
ŠT 10:00 - 18:00
PI 10:00 - 18:00
SO 08:30 - 13:30
NE Zatvorené

Obedná prestávka 12:00 - 12:30
Viac informácií nájdete tu .

Získajte uvítaciu zľavu

Nenechajte si ujsť skvelé ponuky alebo novinky a prihláste sa na odber newslettru eyerim!

Vybrať
Vybrať
Nákup na eyerim.sk
Doprava zdarma už od 65,00 €
Dobierka
Vrátenie do 30-tich dní
Sme autorizovaný predajca
Virtuálne zrkadlo
Profesionálne meranie zraku zadarmo
Profesionálne meranie zraku zadarmo

Profesionálne meranie zraku zadarmo

  • Využite služby našej predajne na Blumentálskej ulici 25 v Bratislave
  • Rezervujte si termín a náš optometrista sa o vás bez čakania postará
Rezervovať na okuliare Rezervovať na kontaktné šošovky
Zdieľať